Практична робота 2. Створення 3D-моделей у редакторі Blender

Додано: 1 листопада 2022
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 963 рази
17 запитань
Запитання 1

Меш -це

варіанти відповідей

загальне значення найпростіших геометричних об'єктів, які можуть бути опрацьовані системою

плоскі та об’ємні геометричні тіла, з комбінації яких утворюється форма поверхні об’єкта моделювання

найдрібніша одиниця цифрового зображення в растровій графіці

об'єкт, окремі елементи якого успадковують якості батьківських структур

Запитання 2

Цифрою 1 на малюнку позначено об'єкт

варіанти відповідей

Джерело світла – лампа (ім’я об’єкта Light)

Тривимірний примітив куб (ім’я об’єкта Cube)

Камера (ім’я об’єкта за замовчуванням Camera)

Запитання 3

Для виконання операції перетворення об’єкта слід: 


варіанти відповідей

1.Виділити об’єкт, з яким потрібно виконати перетворення, вибравши його ім’я в області Структуратор або скориставшись інструментом Вибір коробкою.

2.Вибрати інструмент перетворення.

3.Виконати видозміну об’єкта, використовуючи відповідний елемент керування. 

4.Виділити інший об’єкт для виконання тієї самої операції або вибрати інший інструмент.

1.Виділити об’єкт інструментом Вибір коробкою.

2.Вибрати інструмент перетворення.

3.Виконати видозміну об’єкта, використовуючи відповідний елемент керування. 

4.Виділити інший об’єкт для виконання тієї самої операції або вибрати інший інструмент.

1.Вибрати інструмент перетворення.

2.Виконати видозміну об’єкта, використовуючи відповідний елемент керування. 

3.Вибрати інший інструмент.

1.Виділити об’єкт, з яким потрібно виконати перетворення, вибравши його ім’я в області Структуратор або скориставшись інструментом Вибір коробкою.

2.Вибрати інструмент перетворення.

3.Виділити інший об’єкт для виконання тієї самої операції або вибрати інший інструмент.

Запитання 4

Рендеринг - це

варіанти відповідей

процес створення тривимірного зображення

процес отримання зображення за моделлю з допомогою комп'ютерної програми

процес моделювання графічного зображення

Запитання 5

Властивостями матеріалів у 3D-графіці НЕ є їх:

варіанти відповідей

ім'я

колір або малюнок

пластичність

коефіцієнт прозорості

розмитість

віддзеркалювання

коефіцієнт відбиття світла

накреслення

Запитання 6

Доповніть речення. Редактор Blender має вбудований набір графічних текстур, також у ньому можна використати як текстуру будь-яке...

варіанти відповідей

векторне графічне зображення

растрове графічне зображення

будь-яке графічне зображення

Запитання 7

Для додавання текстури до матеріалу слід:

варіанти відповідей

1. Вибрати у  верхній частині редактора відтінювачів кнопку Додати.

2. Перемістити вказівник так, щоб утворений блок текстури розмістився в потрібному місці.

3. Клацнути праву кнопку миші для фіксації положення блока.

4. Навести вказівник на синій вузол  Колір на блоці текстури, якщо цей вузол існує, і, натиснувши ліву кнопку миші, протягнути лінію до жовтого вузла Базовий Колір блока Принципове BSDF.

1. Вибрати у  верхній частині редактора відтінювачів кнопку Додати.

2. Вибрати в меню Текстура один з варіантів текстури.

3. Перемістити вказівник так, щоб утворений блок текстури розмістився поруч з блоком Принципове BSDF.

4. Клацнути праву кнопку миші для фіксації положення блока.

5. Навести вказівник на вузол  Колір на блоці текстури і, натиснувши ліву кнопку миші, протягнути лінію до вузла Базовий Колір блока Принципове BSDF.

1. Вибрати у  верхній частині редактора відтінювачів кнопку Додати.

2. Вибрати в меню Текстура один з варіантів текстури.

3. Перемістити вказівник так, щоб утворений блок текстури розмістився поруч з блоком Принципове BSDF.

4. Клацнути ліву кнопку миші для фіксації положення блока.

5. Навести вказівник на жовтий вузол  Колір на блоці текстури, якщо цей вузол існує, і, натиснувши ліву кнопку миші, протягнути лінію до жовтого вузла Базовий Колір блока Принципове BSDF.

Запитання 8

Для видалення блоку текстури його необхідно виділити та натиснути...

варіанти відповідей

Ctrl + Z

Ctrl + X

Ctrl + W

Ctrl + A

Ctrl + Del

Запитання 9

Для додавання нового об'єкта потрібно натиснути:

варіанти відповідей

Ctrl+ A

Shift + A

Shift +D

Ctrl + D

Запитання 10

Для того щоб перемістити об'єкт:

варіанти відповідей

h

g

p

k

Запитання 11

Щоб перейти в режим редагування треба натиснути:

варіанти відповідей

Ctrl+ A

Tab

Ctrl+ tab

shift+Tab

Запитання 12

Яка команда використовується для створення копії, яка буде змінювати свою форму одночасно зі зміненням форми початкового об’єкта?

варіанти відповідей

Копіювати об'єкти

Дублювати об'єкти

Дублювати пов'язано

Сполучення

Запитання 13

Яка команда контекстного меню використовується для об'єднання групи об'єктів в один?

варіанти відповідей

Копіювати об'єкти

Дублювати об'єкти

Дублювати пов'язано

Сполучення

Запитання 14

Вкажіть засоби, які використовуються для змінення форми об'єктів

варіанти відповідей

меню останньої операції

інструменти режиму Редагування

екструдування форми об'єктів

застосування модифікаторів

режим Shading

Запитання 15

Це вигляд вікна редактора Blender в режимі...

варіанти відповідей

Редагування

Shading

Layout

Запитання 16

Вкажіть результат екструдування чотирьох граней UV-сфери

варіанти відповідей
Запитання 17

Вкажіть яка область редактора тривимірної графіки Blender виділена рамкою

варіанти відповідей

рядок стану

властивості

структуратор

вікно 3D-огляду

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест