Практична робота виконується, спираючись на географічні карти, що містяться в географічному атласі для 6 класу.
Спираючияь на політичну карту світу, знайдіть міста, що мають майже однакову географічну широту (120 пн.ш.):
Спираючись на політичнк карту світу, знайдіть міста, які мають майже однакову географічну довготу (150 сх.д):
Назвіть точки на земній поверхні, для визначення місцезнаходження яких, потрібно лише знати географічну широту:
Будь-яка точка земної поверхні на території України має:
Назвіть материки земної кулі, території яких, повністю розміщені в межах двох півкуль:
З наведених тверджень виберіть ХИБНЕ:
Точки земної поверхні, для визначення географічних координат яких, НЕ вказують приналежність до будь-якої півкулі, знаходяться на:
Точка земної поверхні, що має географічні координати 490 пд.ш. 690 зх.д., знаходиться на території островів:
Який видатний географічний об'єкт нашої планети знаходимться за географічними координати 280 пн.ш. 870 сх.д.?:
Спираючись на адміністративну карту України, ЗНАЙДІТЬ ПРАВИЛЬНЕ ТВЕРДЖЕННЯ.
Місто Харків, адміністративний центр Харківської області, має наступні географічні координати:
З іноземного рибальського судна, яке перебувало в Тихому океані на 100 пд. ш. 900 зх. д., надійшов сигнал про допомогу в радіорубки трьох українських кораблів: «Україна», який перебував у точці з координатами 20 пн. ш. 950 зх. д., «Київ», який перебував у точці з координатами 150 пд. ш. 850 зх. д. та "Харків", який перебував у точці з координатами 200 пд. ш. 1000 зх. д.
ЯКИЙ З УКРАЇНСЬКИХ КОРАБЛІВ ПЕРШИМ ПРИЙДЕ НА ДОПОМОГУ РИБАЛКАМ?:
З іноземного рибальського судна, яке перебувало в Індійському океані на 100 пд. ш. 900 сх. д., надійшов сигнал небезпеки в радіорубки трьох українських кораблів: «Київ», який перебував у точці з координатами 100 пн. ш. 700 сх. д., «Харків», який перебував у точці з координатами 150 пд. ш. 850 сх. д. та "Україна", який перебував у точці з координатами 50 пн. ш. 900 сх. д.
ЯКИЙ З УКРАЇНСЬКИХ КОРАБЛІВ ПЕРШИМ ПРИЙДЕ НА ДОПОМОГУ РИБАЛКАМ?:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома