Практичнє заняття №4 "Аналіз цінової і збудової політики фарм підприємств".( Менеджмент. Фармація)

Тест виконано: 3 рази
30 запитань
Запитання 1

Сильними місцями розташування ліків у залі обслуговування аптеки є:

варіанти відповідей

кути залу обслуговування;

місця біля входу в аптеку;

місця біля виходу з аптеки;

полиці з правої сторони в напрямку руху покупців

полиці зліва від покупців.

Запитання 2

Власником карти постійного клієнта аптеки можна стати внаслідок:

варіанти відповідей

отримання її під час розіграшу в аптеці;

підтримки через поштове вівідділення;

придбання на певну суму лікарських засобів одномоментно або за певний період  часу;

розіграшу в спорт лото;

постійного відвідування однієї аптеки.

Запитання 3

Які заходи стимулювання збуту спрямовують на фармацевтичних посередників?

варіанти відповідей

знижки відпускних цін;

винагороди;

дисконтування;

розстрочки; 

подарунки.

Запитання 4

Ефективність якої складової системи просування ліків найкраще піддається оцінюванню?

варіанти відповідей

реклами;

персонального продажу;

стимулюванню збуту;

"паблік рілейшнз".

зовнішньої реклами.

Запитання 5

Найвища вибірковість аудиторії перевагою:

варіанти відповідей

реклами на телебаченні;

газетної реклами;

зовнішньої реклами;

прямої адресної реклами

прямої газетної реклами.

Запитання 6

Яка складова системи маркетингових комунікацій має найвищу вартість на один контакт?

варіанти відповідей

реклама;

персональний продаж;

стимулювання збуту;

"паблік рілейшенз";

заохочення.

Запитання 7

Підприємство з виробництва парфумерно-косметичної продукції встановлює ціни на неї залежно від кон’юнктури ринку і на основі вільної домовленості з покупцями. До якого виду належить дана ціна?

варіанти відповідей

Державні.

Регульовані

Вільні.

Договорні

Усі відповіді правильні.

Запитання 8

Для лікарських препаратів державою встановлені верхні межі ціни шляхом обмеження торгової надбавки в структурі роздрібної ціни. Якому виду цін це відповідає?

варіанти відповідей

Державним

Регульованим

Вільним

Договорним

Усі відповіді правильні.

Запитання 9

Яка функція ціни показує, яким чином обходиться суспільству задоволення конкретної потреби в тій або іншій продукції?

варіанти відповідей

Облікова

Стимулююча

Розподільна

Збалансування попиту і пропозиції

Раціонального розміщення виробництва

Запитання 10

Яка функція ціни виражається в заохочувальному або стимулюючому впливі ціни на виробництво і споживання?

варіанти відповідей

Облікова

Стимулююча

Розподільна

Збалансування попиту і пропозиції

Раціонального розміщення виробництва

Запитання 11

Що з переліченого не належить до етапів процесу ціноутворення?

варіанти відповідей

Вибір мети ціноутворення.

Визначення попиту

Визначення етапу життєвого циклу товару.

Аналіз цін конкурентів.

Аналіз витрат.

Запитання 12

Найнижча ціна товару фармацевтичної фірми, як правило, залежить від:

варіанти відповідей

Собівартості виробу.

Частки, яку займає фірма на ринку.

Мети фірми на ринку.

Рівня конкуренції на регіональному ринку.

Кількості посередників.

Запитання 13

Фармацевтична фірма «Пфайзер» прагне запропонувати ринку найкращий якісний товар за високою ціною, яка повинна покрити витрати на науково-дослідні розробки і виробництво високоякісної продукції. Незважаючи на високу ціну, товар знаходить своїх покупців. Які цілі ціноутворення ставить фірма?

варіанти відповідей

Завоювання лідерства за якістю продукції.

Забезпечення виживання фірми.

Збереження існуючого стану.

Збільшення частки ринку.

Збільшення асортименту фірми

Запитання 14

Споживачі товарів істотно впливають на ухвалення рішень щодо цін. Яка з наведених категорій покупців за їх ціносприйняттям й орієнтацією в покупці виявляє основну цікавість до ціни, якості та асортименту товарів?

варіанти відповідей

Економні покупці

Персоніфіковані покупці

Апатичні покупці

Етичні покупці

Усі відповіді правильні.

Запитання 15

Споживачі з довірою сприймають нові безрецептурні лікарські засоби, якщо вони з’являються на ринку під добре відомою товарною маркою. Яке значення має ціна препарату для споживача, якщо існує стійка прихильність до марки?

варіанти відповідей

Ціна не має вирішального значення.

Споживач насамперед звертає увагу на ціну.

Споживач звертає увагу на ціну, якщо на ринку з’явився біологічно еквівалентний препарат іншого відомого виробника.

Вірної відповіді немає

Усі відповіді правильні.

Запитання 16

Фармацевтична фірма на ринку одна, доволі крупна, реалізує унікальний товар, який не має близьких замінників. Контроль за цінами значний з боку монополіста, вхід на ринок та у галузь блокований. Який тип ринку зображено?

варіанти відповідей

Чиста монополія

Вільна конкуренція

Олігополістична конкуренція

Монополістична конкуренція

Усі відповіді правильні.

Запитання 17

Який тип ринку характеризується такими умовами: наявністю великої кількості продавців та покупців, які не впливають на рівень поточних цін; наявністю однорідних та взаємозамінних конкуруючих товарів; відсутністю цінових обмежень?

варіанти відповідей

Ринок монополістичної конкуренції.

Ринок чистої конкуренції

Олігополістичний ринок

Ринок чистої монополії

Ринок з плановим регулюванням

Запитання 18

На фармацевтичному ринку функціонує від 30 до 40 середніх і невеликих підприємств з диференційованою продукцією, контроль за цінами на продукцію незначний, входження на ринок інших виробників відносно вільне. Наведені ознаки характерні для:

варіанти відповідей

Ринок монополістичної конкуренції.

Ринок чистої конкуренції

Олігополістичний ринок

Ринок чистої монополії

Ринок з плановим регулюванням

Запитання 19

У ході маркетингових досліджень фармацевтична компанія встановила, що попит на окремі лікарські препарати зазнає значних коливань при незначній зміні цін. Попит у цьому випадку:

варіанти відповідей

Еластичний

Абсолютно еластичний

Нееластичний

Унітарний

Абсолютно нееластичний

Запитання 20

Фармацевтична фірма «Фармакон» використовує метод ціноутворення, при якому ціна товару визначається додаванням до витрат на його виробництво і збут певної націнки. Назвіть метод ціноутворення, який використовує фірма.

варіанти відповідей

Метод націнок

Метод забезпечення цільового прибутку на інвестований капітал

Метод максимізації потокової прибутку

Метод беззбитковості

Метод ціноутворення на основі рівня поточних цін

Запитання 21

Спеціалісти відділу маркетингу фармацевтичного підприємства «Луга-фарм» на графіку відобразили валовий дохід та валові витрати при різних рівнях обсягів продажів оригінального лікарського засобу. Який метод ціноутворення використаний в даному випадку?

варіанти відповідей

Метод націнок

Метод забезпечення цільового прибутку на інвестований капітал

Метод максимізації потокової прибутку

Метод беззбитковості

Метод ціноутворення на основі рівня поточних цін

Запитання 22

При якому з перелічених методів ціноутворення використовує підприємство при орієнтації на ціни основних конкурентів на ринку, не звертаючи увагу на власні витрати і попит?

варіанти відповідей

Метод націнок

Метод забезпечення цільового прибутку на інвестований капітал

Метод максимізації потокової прибутку

Метод беззбитковості

Метод ціноутворення на основі рівня поточних цін

Запитання 23

Діяльність фірми з планування, організації і контролю за фізичним переміщенням матеріалів і готових виробів від місця їх виробництва до місця їх використання з метою задоволення потреб споживачів і з вигодою для себе, це:

варіанти відповідей

Менеджмент

Пропозиція

Попит

Реклама

Збут

Запитання 24

Кількість посередників, через яких фармацевтичний товар проходить на шляху від виробника до споживача, називається:

варіанти відповідей

Довжиною каналу збуту

Пропозиція ринку

Рівнем каналу збуту

Шириною каналу збуту

Обсягом каналу збуту

Запитання 25

Фармацевтична фірма-виробник планує продавати новий лікарський засіб безпосередньо споживачам через мережу фірмових аптек. Який вид каналу розподілу вона використовує?

варіанти відповідей

Однорівневий

Прямого маркетингу (нульовий)

Трирівневий

Дворівневий

Чотирьохрівневий

Запитання 26

Фармацевтичне підприємство планує реалізовувати новий лікарський засіб через мережу роздрібних аптек (що не належать підприємству). Який вид каналу розподілу воно при цьому використовує?

варіанти відповідей

Однорівневий

Прямого маркетингу (нульовий)

Трирівневий

Дворівневий

Чотирьохрівневий

Запитання 27

Підприємство-виробник планує продавати новий лікарський засіб через оптові фармацевтичні фірми. Який вид каналу розподілу планується використовувати?

варіанти відповідей

Однорівневий

Прямого маркетингу (нульовий)

Трирівневий

Дворівневий

Чотирьохрівневий

Запитання 28

Шлях від виробника до кінцевого споживача лікарський засіб проходить за схемою: виробник → гуртова фірма → аптека → кінцевий споживач. Визначте рівень каналу збуту.

варіанти відповідей

Однорівневий

Прямого маркетингу (нульовий)

Трирівневий

Дворівневий

Чотирьохрівневий

Запитання 29

Незалежний посередник, який реалізовує лікарські засоби від свого імені і за свій рахунок, має назву:

варіанти відповідей

Дистрибутор

Брокер

Агент

Торговий агент

Комісіонер

Запитання 30

Юридична або фізична особа, яка має складські приміщення та за визначене винагородження здійснює реалізацію товару на користь і за рахунок власника товару, але від свого імені. Хто є цією особою?

варіанти відповідей

Дистрибутор

Брокер

Агент

Торговий агент

Комісіонер

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест