Сильними місцями розташування ліків у залі обслуговування аптеки є:
Власником карти постійного клієнта аптеки можна стати внаслідок:
Які заходи стимулювання збуту спрямовують на фармацевтичних посередників?
Ефективність якої складової системи просування ліків найкраще піддається оцінюванню?
Найвища вибірковість аудиторії перевагою:
Яка складова системи маркетингових комунікацій має найвищу вартість на один контакт?
Підприємство з виробництва парфумерно-косметичної продукції встановлює ціни на неї залежно від кон’юнктури ринку і на основі вільної домовленості з покупцями. До якого виду належить дана ціна?
Для лікарських препаратів державою встановлені верхні межі ціни шляхом обмеження торгової надбавки в структурі роздрібної ціни. Якому виду цін це відповідає?
Яка функція ціни показує, яким чином обходиться суспільству задоволення конкретної потреби в тій або іншій продукції?
Яка функція ціни виражається в заохочувальному або стимулюючому впливі ціни на виробництво і споживання?
Що з переліченого не належить до етапів процесу ціноутворення?
Найнижча ціна товару фармацевтичної фірми, як правило, залежить від:
Фармацевтична фірма «Пфайзер» прагне запропонувати ринку найкращий якісний товар за високою ціною, яка повинна покрити витрати на науково-дослідні розробки і виробництво високоякісної продукції. Незважаючи на високу ціну, товар знаходить своїх покупців. Які цілі ціноутворення ставить фірма?
Споживачі товарів істотно впливають на ухвалення рішень щодо цін. Яка з наведених категорій покупців за їх ціносприйняттям й орієнтацією в покупці виявляє основну цікавість до ціни, якості та асортименту товарів?
Споживачі з довірою сприймають нові безрецептурні лікарські засоби, якщо вони з’являються на ринку під добре відомою товарною маркою. Яке значення має ціна препарату для споживача, якщо існує стійка прихильність до марки?
Фармацевтична фірма на ринку одна, доволі крупна, реалізує унікальний товар, який не має близьких замінників. Контроль за цінами значний з боку монополіста, вхід на ринок та у галузь блокований. Який тип ринку зображено?
Який тип ринку характеризується такими умовами: наявністю великої кількості продавців та покупців, які не впливають на рівень поточних цін; наявністю однорідних та взаємозамінних конкуруючих товарів; відсутністю цінових обмежень?
На фармацевтичному ринку функціонує від 30 до 40 середніх і невеликих підприємств з диференційованою продукцією, контроль за цінами на продукцію незначний, входження на ринок інших виробників відносно вільне. Наведені ознаки характерні для:
У ході маркетингових досліджень фармацевтична компанія встановила, що попит на окремі лікарські препарати зазнає значних коливань при незначній зміні цін. Попит у цьому випадку:
Фармацевтична фірма «Фармакон» використовує метод ціноутворення, при якому ціна товару визначається додаванням до витрат на його виробництво і збут певної націнки. Назвіть метод ціноутворення, який використовує фірма.
Спеціалісти відділу маркетингу фармацевтичного підприємства «Луга-фарм» на графіку відобразили валовий дохід та валові витрати при різних рівнях обсягів продажів оригінального лікарського засобу. Який метод ціноутворення використаний в даному випадку?
При якому з перелічених методів ціноутворення використовує підприємство при орієнтації на ціни основних конкурентів на ринку, не звертаючи увагу на власні витрати і попит?
Діяльність фірми з планування, організації і контролю за фізичним переміщенням матеріалів і готових виробів від місця їх виробництва до місця їх використання з метою задоволення потреб споживачів і з вигодою для себе, це:
Кількість посередників, через яких фармацевтичний товар проходить на шляху від виробника до споживача, називається:
Фармацевтична фірма-виробник планує продавати новий лікарський засіб безпосередньо споживачам через мережу фірмових аптек. Який вид каналу розподілу вона використовує?
Фармацевтичне підприємство планує реалізовувати новий лікарський засіб через мережу роздрібних аптек (що не належать підприємству). Який вид каналу розподілу воно при цьому використовує?
Підприємство-виробник планує продавати новий лікарський засіб через оптові фармацевтичні фірми. Який вид каналу розподілу планується використовувати?
Шлях від виробника до кінцевого споживача лікарський засіб проходить за схемою: виробник → гуртова фірма → аптека → кінцевий споживач. Визначте рівень каналу збуту.
Незалежний посередник, який реалізовує лікарські засоби від свого імені і за свій рахунок, має назву:
Юридична або фізична особа, яка має складські приміщення та за визначене винагородження здійснює реалізацію товару на користь і за рахунок власника товару, але від свого імені. Хто є цією особою?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома