Практичне заняття № 2 Тема: « Морфологія мікроорганізмів. Прості та складні методи фарбування препаратів.»

Додано: 18 вересня 2021
Предмет:
Тест виконано: 222 рази
10 запитань
Запитання 1

Здатність мікрорганізмів сприймати барвники називають: 

варіанти відповідей

фізична властивість

тинкторіальна властивість

мікробіологічна властивість

біологічна властивість

хіміко-біологічна властивість

Запитання 2

Укажіть одиниці вимірювання розміру вірусів: 

варіанти відповідей

сантиметри (см)

міліметри (мм)

мікрометри (мкм)

нанометри (нм)

всі відповіді вірні

Запитання 3

При мікроскопічному дослідженні у  вигляді «виноградних грон» розташовуються:

варіанти відповідей

диплококи

монококи

стрептококи

стафілококи

тетракоки

Запитання 4

Яку  назву має  бактерія, що містить  два джутики розташовані з протилежних кінців ?

варіанти відповідей

монотріхи

перитріхи

лофотріхи

амфітріхи

логотріхи

Запитання 5

Укажіть, з якою метою використовують прості методи фарбування: 

варіанти відповідей

вивчення форми мікроорганізмів

вивчення розмірів мікроорганізмів

вивчення розташування мікроорганізмів у мазку

всі відповіді правильні

Запитання 6

Мазок перед фіксацією висушують:

варіанти відповідей

на повітрі

над полум'ям спиртівки

за допомогою фільтрувального паперу

за допомогою спирту

всі відповіді правильні

Запитання 7

Під час фарбування за Грамом грампозитивні бактерії набувають кольору:

варіанти відповідей

червоного

синього

фіолетового

блакитного

рожевого

Запитання 8

Для виявлення капсули у бактерій препарат фарбують за:

варіанти відповідей

Буррі-Гінсом

Грамом

Цілем-Нільсеном

Ожешко

Романовським

Запитання 9

Не можна фіксувати фізичним способом мазок, виготовлений із:

варіанти відповідей

бульйонної культури стафілокока

агарової культури стафілокока

крові

мокротиння

гною

Запитання 10

Скільки барвників застосовують при простому фарбуванні мазків-препаратів :


варіанти відповідей

1

2

3

4

без додаваня барвника

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест