Визначте вид вини, за якої суб’єкт усвідомлює протиправність свого діяння, передбачає суспільно небезпечні та шкідливі наслідки і бажає настання таких наслідків
Про який вид шкоди йтиметься у випадку, коли у громадянки Н. в громадському транспорті пошкодили сумку.
Види протиправної поведінки (правопорушень) за ступенем суспільної небезпеки (шкідливості) розрізняють на:
Ознаками правопорушення є (оберіть всі правильні відповіді):
Визначте наведений приклад є злочином чи проступком.
Молоді люди побили чоловіка, нанесли значної фізичної, моральної, матеріальної шкоди. Це є:
Визначте наведений приклад є злочином чи проступком?
Пасажир відмовився придбати квиток для проїзду в громадському транспорті.
Визначте наведений приклад є злочином чи проступком.
Пішохід порушив правила дорожнього руху.
До суб'єктивної сторони правопорушення входять:
Суспільні відносини, що охороняються нормами права і на які посягає правопорушення - це:
Встановіть, хто в наведеній ситуації є суб'єктом правопорушення.
16-річна дівчина В. потребувала кишенькових грошей. Щоб роздобути їх Л. під час уроку фізкультури поцупила із заплічника свого однокласника Ж. флешку, щоб згодом продати її сусідському хлопцеві
Психічне ставлення суб’єкта до своєї протиправної поведінки та її наслідків - це:
На зупинці громадського транспорту жінка вживаючи нецензурну лексику облаяла та побила перехожого. Якої шкоди завдано перехожому?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома