Правова охорона атмосферного повітря, озонового шару і клімату

Додано: 27 жовтня
Предмет: Екологія, 6 клас
10 запитань
Запитання 1

1. Виділіть спеціальну ознаку клімату як об’єкта еколого-правової охорони:


варіанти відповідей

А) має природне походження

Б) впливає на якість навколишнього природного середовища

В) не має властивостей речового характеру

Г) має життєзабезпечувальну цінність

Запитання 2

2. Що належить до заходів дозвільного характеру?

варіанти відповідей

А) планування

Б) нормування

В) отримання дозволу

Г) державний облік

Запитання 3

3. Що таке «планування» як захід превентивного характеру?

варіанти відповідей

А) це вимоги щодо раціонального планування та забудови населених пунктів

Б) встановлення єдиних вимог до обладнання і споруд щодо охорони атмосферного повітря

В) аналіз інформації про викиди забруднюючих речовин

Г) відшкодування збитків

Запитання 4

4. Поняття «атмосферне повітря».

варіанти відповідей

А) життєво важливий компонент навколишнього природного середовища, який являє собою природну суміш газів, що знаходиться за межами жилих, виробничих та інших приміщень

Б) речовина хімічного або біологічного походження, що присутня або надходить в атмосферне повітря і може прямо або опосередковано справляти негативний вплив на здоров’я людини та стан навколишнього природного середовища

В) джерело викиду, з якого забруднюючі речовини надходять в атмосферне повітря у вигляді ненаправлених потоків та яке не оснащене спеціальними спорудами для відведення пилогазоповітряної суміші

Г) змінення складу і властивостей атмосферного повітря в результаті надходження або утворення в ньому фізичних, біологічних факторів і (або) хімічних сполук, що можуть несприятливо впливати на здоров’я людини та стан навколишнього природного середовища

Запитання 5

5. Мета проведення моніторингу у галузі охорони атмосферного повітря.

варіанти відповідей

А) з метою отримання, збирання, оброблення, збереження та аналізу інформації про вироблення головної стратегії та рівень будівельних норм та карт шуму, оцінки та прогнозування його змін і ступеня небезпечності та розроблення науково обгрунтованих рекомендацій для прийняття рішень у галузі охорони атмосферного повітря.

Б) з метою отримання, збирання, оброблення, збереження та аналізу інформації про викиди забруднюючих речовин та рівень забруднення атмосферного повітря, оцінки та прогнозування його змін і ступеня небезпечності та розроблення науково обгрунтованих рекомендацій для прийняття рішень у галузі охорони атмосферного повітря.

В) з метою отримання, збирання, оброблення, збереження та аналізу інформації про господарську діяльність та рівень статистичної звітності, оцінки та прогнозування його змін і ступеня небезпечності та розроблення науково обгрунтованих рекомендацій для прийняття рішень у галузі охорони атмосферного повітря.

Г) з метою отримання, збирання, оброблення, збереження та аналізу інформації про викиди забруднюючих речовин та рівень забруднення природного середовища, оцінки та прогнозування його змін і ступеня небезпечності та розроблення науково обгрунтованих рекомендацій для прийняття рішень у галузі охорони атмосферного повітря.

 

Запитання 6

6. Відповідальність за порушення законодавства в галузі охорони атмосферного повітря:

варіанти відповідей

А) наднормативних втратах і погіршенні якості корисних копалин при їх видобуванні

Б) порушенні встановленого порядку забудови площ залягання корисних копалин

В) незаконному знищенні маркшейдерської або геологічної документації, а також дублікатів проб корисних копалин, необхідних при подальшому геологічному вивченні надр і розробці родовищ

Г) провадженні незаконної діяльності, що негативно впливає на погоду і клімат

Запитання 7

7. Обов’язки суб’єктів господарювання щодо охорони атмосферного повітря:

варіанти відповідей

А) здійснювати контроль за обсягом і складом забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря організованими та неорганізованими стаціонарними джерелами викидів, і рівнями фізичного впливу та вести їх постійний облік

Б) використовувати надра відповідно до цілей, для яких їх було надано

В) здійснювати підготовку і розкриття звітів (консолідованих звітів) про платежі на користь держави та інформації про укладені договори (угоди) щодо користування надрами в обсязі та у порядку, встановлених Законом України "Про забезпечення прозорості у видобувних галузях

Г) приводити земельні ділянки, порушені при користуванні надрами, в стан, придатний для подальшого їх використання у суспільному виробництві

Запитання 8

8. Завдання нормування в галузі охорони атмосферного повітря:

варіанти відповідей

А) забезпечення безпеки господарських об’єктів і запобігання виникненню аварій та техногенних катастроф

Б) відтворення високопродуктивних лісів, багатофункціонального призначення, їхній захист і охорона

В) забезпечення ефективного використання деревини та інших продуктів лісу з максимальною віддачею, врахуванням екологічних, соціальних та економічних аспектів.

Г) проведення освітньої роботи серед населення

Запитання 9

9. Що належить до кримінальної відповідальності?

варіанти відповідей

А) Забруднення або інша зміна природних властивостей атмосферного повітря шкідливими для життя, здоров'я людей або для довкілля речовинами, відходами або іншими матеріалами промислового чи іншого виробництва внаслідок порушення спеціальних правил, якщо це створило небезпеку для життя, здоров'я людей чи для довкілля

Б) Викид забруднюючих речовин в атмосферне повітря без дозволу спеціально уповноваженого органу виконавчої влади або недодержання вимог, передбачених наданим дозволом

В) Перевищення лімітів та нормативів використання природних ресурсів

Г) порушення вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів щодо захисту населення від шкідливого впливу шуму чи правил додержання тиші в населених пунктах і громадських місцях

Запитання 10

10. Що належить до об’єктів моніторингу атмосферного повітря?

 

варіанти відповідей

А) ліс

Б) атмосферні опади

В) повітряний простір

Г) навколишнє природне середовище

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест