Основними суб'єктами трудового права є
держава і працівники
працівники і роботодавці
державні і комунальні підприємства
Основними суб'єктами трудового права є
держава і працівники
працівники і роботодавці
державні і комунальні підприємства
Основні права працівників закріплені в:
Конституції України
Рекомендаціях Міжнародної Організації Праці (МОП)
Кодексі законів про працю України (КЗпП)
Норми трудового права можна розділити на дві групи:
загальні норми /індивідуальні норми
загальні норми /допоміжні норми
загальні норми /спеціальні норми
Роботодавцем в Україні може виступати:
держава
державні і комунальні підприємства, установи й організації
приватні підприємства і фізичні особи
Спеціальним органом працевлаштування в Україні виступає:
комунальні підприємства
державна служба зайнятості
приватні підприємства
Угода між працівником і власником підприємства, установи, організації, відповідно до якої працівник зобов'язується виконувати певну роботу з підпорядкуванням внутрішньому трудовому розпорядку, а власник зобов'язується виплачувати працівнику заробітну платню і забезпечувати необхідні умови праці
Трудовий договір
Колективний договір
У виняткових випадках за згодою одного з батьків (усиновителей) або опікуна допускається прийом на роботу особи, що досягла
15 років
16 років
14 років
18 років
Умови, без яких трудовий договір неможливий:
випробувальний термін
дата початку роботи
пільги і послуги з соціального забезпечення
Трудовий договір може укладатися на:
невизначений термін (безстроковий договір)
визначений термін
на час виконання певної роботи
Об'єктом трудового правовідношення є
права і обов'язки працівника
права і обов'язки роботодавця
трудова діяльність і її результати
Угода між роботодавцем і профспілковим органом це
Трудовий договір
Колективний договір
Нормальна тривалість робочого часу:
36 годин в тиждень
8 годин в тиждень
40 годин в тиждень
Оплата праці проводиться пропорційно відпрацьованому часу при
Неповному робочому часі
Скороченому робочому часі
понаднормовій роботі
Перерва в роботі надається для відпочинку і харчування не більше
1 години
2 годин
30 хвилин
45 хвилин
Тривалість щотижневого відпочинку повинна бути не менше
42 годин
36 годин
24 годин
Тривалість основної відпустки повинна бути не менше
54 календарних днів
30 календарних днів
24 календарних днів
Мінімальна заробітна платня є обов'язковою на всій території України для
державних підприємств
комунальних підприємств
приватних підприємств
підприємств всіх форм власності
Ввидами дисциплінарних стягнень є
догана
штраф
звільнення
Створюйте онлайн-тести для контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома
Створити тест