Тест можна використати як діагностувальну роботу або на підсумковому уроці з теми.
Учні навчаються за програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко, та підручником «Українська мова та читання – 2» (частина 1) (автори: К. І. Пономарьова, Л. А. Гайова), 2020.
У якому слові кількість голосних і приголосних звуків однакова?
Знайди слово з найбільшою кількістю м'яких приголосних звуків.
У якому слові є буква, яка не позначає жодного звука?
Познач слово, в якому є буква, яка позначає два приголосні звуки.
До якого слова ця схема?
– • = –
Яке слово пишеться без апострофа?
У якому слові всі приголосні звуки дзвінкі?
У якому ряду у всіх словах треба вставити ненаголошений е?
Яке слово не можна перенести з рядка в рядок?
Учні пішли на прогулянку. Їх маршрут пролягав так, що всі назви зупинок були розташовані у алфавітному порядку. Знайди і познач правильний маршрут.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома