Прочитайте уривок з твору
Ще здалеку вона вгледіла (1)дивну квітку, схожу на лілею. Ой, яка ж вона (2)гарна! Завтра в мами день народження, оце буде подарунок для неї! Треба зірвати цю красунечку-незнайомку, поставити у (3)синю (4)бабусину вазу, а завтра вранці, щойно мама прокинеться… (Н. Гуменюк)
Присвійний прикметник позначено цифрою
У якому рядку НЕ порушено правило написання складних прикметників
Виберіть прикметник з речення
І кожному квіти дарували свої веселкові усмішки. (Н. Гуменюк)
У яких рядках правильно написано складні прикметники
За хвильку вона вже спала міцним/преміцним і солодким/пресолодким сном… (Н. Гуменюк)
Позначте рядок, у якому всі слова – прикметники
Виділений прикметник виконує роль
На пагорбі за річечкою стояв великий замок з високими мурами і трьома вежами. (Н. Гуменюк)
Якісними є всі прикметники рядка
Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка
Виділений прикметник виконує роль
Яринка подарувала головному художнику свого саду новенькі фарби й аж три пензлики. (Н. Гуменюк)
Літеру е треба писати на місці крапок в слові
Визначте рід виділеного прикметника
І тут Яринка побачила знайомого равлика, що причаївся під великим темно-зеленим листком мати-й-мачухи. (Н. Гуменюк)
Виберіть прикметники з речення
Дівчинка швиденько підбігла до того місця, де ще вдень була чарівна квітка, подивилась на калину, де завжди сидів срібнокрилий птах. (Н. Гуменюк)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома