Прикметник

Додано: 16 травня
Предмет: Українська мова, 6 клас
12 запитань
Запитання 1

  Позначте рядок, у якому всі слова – відносні прикметники.

варіанти відповідей

Народний, річний, залізний

Будній, червоний, доччин

Осінній, нянин, солодкий, теплий.


Дружній, учнівський, батьків, синій.

Запитання 2

Позначте рядок, у якому всі слова – якісні прикметники.

варіанти відповідей

Довгий, холодний, учнівський, білий.

Широкий, солоний, ніжний, розумний.


Зимовий, морквяний, батьківський, різкий.


Охайний, сусідський, гіркий, дотепний.


Запитання 3

  Позначте рядок прикметників, від яких можна утворити ступені порівняння.

варіанти відповідей

Білий, теплий, малесенький, холодний.


Глибокий, пізній, предобрий, старезний.


Солодкий, вузький, синій, м’який.


Гарний, легкий, сліпий, голий.


Запитання 4

   Позначте рядок, у якому допущено помилку при творенні ступенів порівняння.

варіанти відповідей

Менш теплий, світліший, найкращий.


Більш швидкий, самий добрий, якнайвузький.


Чорніший, менш гіркий, щонайвищий.


М’якіший, найбільш зручний, найлегший.


Запитання 5

Виділіть рядок, у якому всі слова — прикметники м'якої групи.

варіанти відповідей

Правильні, зимні, суботні, древні

торішні, західні, присутні, могутні

художні, ближні, середні, нижні

братні, вологі, терпкі, достатні

Запитання 6

Визначте речення, у якому вжито прикметник.

варіанти відповідей

Коли йде дощ, жайворонок сідає на гніздо й закриває пташеняток крильцями 

Тимко з Віктором стали такими друзями, що й водою не розіллєш 

Широка ріка, могутня в дні весни, швидко несла свої води

Козак чув, либонь, у тиші, як бруньки бубнявіють, як росте полин

Запитання 7

 Позначте рядок, у якому всі прикметники пишуться  з суфіксом -ов-.

варіанти відповідей

Ді..вий, сут..вий, казк..вий, стиль..вий.

Святк..вий, груш..вий, значенн..вий, палац..вий.


Нуль..вий, ситц..вий, овоч..вий, служб..вий.


Кварц..вий, реч..вий, вітр..вий, грош..вий.


Запитання 8

   Позначте рядок, у якому не з прикметниками пишеться окремо.

варіанти відповідей

Без мистецтва життя було б холодним, не/затишним. 


В лісі поночіє, але темрява не/густа, а прозора .


Не/чутними кроками увійшли в село запашні присмерки. 


Крізь пелену туману проступали якісь не/виразні тіні .


Запитання 9

  Позначте рядок, в якому всі прикметники пишуться з –нн-.

варіанти відповідей

Пташи..ий, незліче..ий, бажа..ий, хат..ій.


Мільйо..ий, вчас..ий, річ..ий, зако..ий.


Де..ий, свяще..ий, нездола..ий, тума..ий.

Форме..ий, друж..ий, захід..ий, несказа..ий.


Запитання 10

Виділіть словосполучення, у яких допущено граматичні помилки.

варіанти відповідей

Молодий професор, пахуче зілля, величезне каміння.


Пошкоджені коріння, самий довгий тунель, винахідлива капітан.


Досвідчений інженер, медичне приладдя, найхолодніший день.


М’яке пір’я, найкращий подарунок, сухе гілля.


Запитання 11

У якому рядку правильно утворено всі присвійні прикметники?


варіанти відповідей

Микитів, Юріїв, Ольгин, Олегів.                     

Іванів, Наталкин, Анатоліїв, Матвіїв.

Григоріїв, Миколин, Андріїв, Софіїн.              

Сергіїв, Катрин, Васильовий, Яринин.

Запитання 12

У яких двох словах допущено помилки під час творення ступенів порівняння?

варіанти відповідей

менший

найбільш сумніший

найкращий

якнайлегший за всіх

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест