Створення тривимірного зображення розпочинається з ...
Подібно до того, як для створення векторного графічного зображення використовують плоскі графічні примітиви, так для побудови 3D-моделі використовуються тривимірні примітиви – ...
Для побудови 3D-моделі використовуються тривимірні примітиви – плоскі та об’ємні геометричні тіла, з комбінації (об’єднання та перетину) яких утворюється форма поверхні об’єкта моделювання. Такі тривимірні примітиви отримали узагальнену назву ...
У 3D-редакторах використовуються такі тривимірні примітиви – елементи мешу:
Кожен тривимірний примітив може бути описаний ...
На малюнку зображено тривимірний примітив ...
Поверхня 3D-моделі будь-якого об’єкта розділяється на невеликі плоскі ділянки - ...
Грані мають форму ...
Куб на малюнку має ...
Для побудови моделей круглих тіл (конус, циліндр, сфера, тор) використовують наближене подання їхніх гладких поверхонь поверхнями ...
Вигляд 3D-моделі сфери, поверхня якої складається з однакових рівносторонніх трикутників - це ...
Над елементами 3D-моделі можуть виконуватися перетворення: переміщення всього об’єкта або окремих вершин, ребер, граней, поворот, масштабування та ін.
На малюнку зображено ...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома