Природа і господарство Апеннінського півострова. Виникнення міста Рим

Додано: 3 квітня 2020
Предмет: Всесвітня історія, 6 клас
Тест виконано: 1242 рази
14 запитань
Запитання 1

Мореплавство для мешканців Апеннінського півострова було

варіанти відповідей

зручним

ускладненим

неможливим

Запитання 2

Оберіть ресурси, на які був багатим Апеннінський півострів.

варіанти відповідей

клімат

багато повноводних річок

родючі землі

різні корисні копалини

Апеннінські гори

родовище солі

Запитання 3

Давні племена, на землях яких було засновано Рим -

варіанти відповідей

латиняни

етруски

сабіняни

греки

Запитання 4

Коли було засновано місто Рим?

варіанти відповідей

338 р. до н.е.

753 р. до н.е.

509 р. до н.е.

410 р.

Запитання 5

Обери групи римлян - негромадян.

варіанти відповідей

Діти, жінки, вільновідпущені

Іноземці, патриції, плебеї

Жінки, раби, плебеї

Патриції, іноземці, діти

Запитання 6

Легендарний засновник Риму -

варіанти відповідей

Тарквіній Гордий

Рем

Ромул

Нума Помпілій

Запитання 7

Два найважливіші пагорби Риму -

варіанти відповідей

Авентин

Капітолій

Вімінал

Палатін

Есквілін

Целій

Запитання 8

Алфавіт, культи деяких богів, окремі традиції римляни запозичили у -

варіанти відповідей

етрусків

латинян

сабінян

греків

Запитання 9

Мистецтво, літературу і частково філософію римляни перейняли у -

варіанти відповідей

етрусків

латинян

сабінян

греків

Запитання 10

Зібрання старійшин римських родів -

варіанти відповідей

Народні збори

Сенат

курія

патриції

Запитання 11

Чи вірним є твердження: "Плебеї - чоловіки, які володіли землею в Римі."?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 12

Батьки-засновники Риму, іх роди -

варіанти відповідей

патриції

плебеї

іноземці

етруски

Запитання 13

В Давньому Римі царя -

варіанти відповідей

обирали в Сенаті

обирали Народні збори

влада передавалася в спадок

обирало все населення Риму

Запитання 14

В Сенаті засідали -

варіанти відповідей

патриції

плебеї

патриції і плебеї

царі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест