Природа і людина. Творчість Г.Гейне, Й.В.Гете, Дж.Кітса

Додано: 16 грудня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 5 клас
Тест виконано: 161 раз
21 запитання
Запитання 1

Й. В. Гете та Г. Гейне - це

варіанти відповідей

англійські поети  

російські поети

німецькі поети

французькі поети

Запитання 2

Головна роль у віршах Дж. Кітса, Й. В. Гете, Г. Гейне належить опису

варіанти відповідей

побуту

 

природи

зовнішності людей

взаємин людей

Запитання 3

Головна ідея вірша Дж. Кітса "Про коника і цвіркуна" - це

  

варіанти відповідей

неминучість гибелі природи

 вічність природи, її краси

краса тваринного світу

самотність людини

Запитання 4

Знайдіть "зайвий" рядок

варіанти відповідей

"...мила пісенько весни,- линь все далі й далі..."

"Поезія землі не оніміє..."

"...цвіркун у хаті заводить пісню, що в теплі міцніє..."

"Поезія землі не вмре ніколи..."

Запитання 5

В рядку "...коли зима в мовчання льодяне поля заковує..." використаний художній засіб

варіанти відповідей

порівняння

антитеза

епітет

метафора

Запитання 6

У вірші Гете "Нічна пісня подорожнього" змальований

варіанти відповідей

гірський пейзаж

 осінній пейзаж

 нічний пейзаж

 зимовий пейзаж

Запитання 7

Людина і природа у вірші Й.В.Гете "Нічна пісня подорожнього (мандрівника)" пов'язані

варіанти відповідей

байдужістю

спокоєм

красою

  

хвилюванням

Запитання 8

Головні ліричні образи вірша Гете "Нічна пісня мандрівника"

варіанти відповідей

гори, тиша, імла

  

пісенька, дім, троянда

поезія землі, крижане мовчання, пісня

природа, людина

Запитання 9

Головна думка вірша Й. В. Гете «Нічна пісня мандрівника»

варіанти відповідей

потрібно бути обережним, подорожуючи вночі

потрібно більше подорожувати

потрібно жити в гармонії з природою

потрібно подорожувати разом з рідними та друзями

Запитання 10

Позначте твердження, яке не стосується вірша Й.В.Ґете "Нічна пісня подорожнього"

варіанти відповідей

зимовим морозним вечором природа має свої голоси

опис нічної природи, гірських верховин

втомлений мандрівник дивиться на зоряне небо

ніч - чарівна пора роздумів, відпочинку, творчого натхнення.

Запитання 11

У вірші Г. Гейне "Задзвени із глибини..." зображена краса

варіанти відповідей

зими

весни

літа

осені

Запитання 12

Г. Гейне у своєму вірші "Задзвени із глибини..." звертається до



варіанти відповідей

 до пісеньки

 до троянди

 до саду зеленого

до весни

Запитання 13

Це фото може бути ілюстрацією до вірша

варіанти відповідей

 "Про коника та цвіркуна" Дж. Кітса

  "Нічна після мандрівника" Г. Гете

"Задзвени із глибини" Г. Гейне

Запитання 14

Ліричний герой у поезії " Задзвени із глибини ..." передає привіт

варіанти відповідей

ромашці

проліску

троянді

незабудці

Запитання 15

Епітет - це

варіанти відповідей

вислів, вжитий у переносному значенні

опис природи у творі

вислів, що розкриває головну думку твору

художнє означення

Запитання 16

Опис природи будь-якого незамкнутого простору зовнішнього світу - це


варіанти відповідей

натюрморт

пейзаж

 


портрет

 

інтер'єр

Запитання 17

Засіб художньої виразності (вірш Г. Гейне "Задзвени із глибини..." ) у словосполученнях "тиха печаль", "сад зелений", "мила пісенько весни"

варіанти відповідей

порівняння

метафори

 уособлення

 епітети

Запитання 18

Засіб художньої виразності (вірш Дж. Кітса "Про коника та цвіркуна) у словосполученнях "голосок обнизує покоси", "зима поля заковує" - це

варіанти відповідей

метафора

антитеза

алегорія

епітет

Запитання 19

Метафора – 

варіанти відповідей

короткий крилатий вислів

антитеза

художнє означення 

перенесення ознак одного предмета чи явища на інший на основі їхньої схожості.

Запитання 20

Головна думка вірша Дж.Кітса "Про коника та цвіркуна"

варіанти відповідей

"Поезія землі не вмре ніколи..."

"Це коник, він поймає гори й доли..."

"...цвіркун у хаті заводить пісню..."

"...зима в мовчання крижане поля заковує..."

Запитання 21

Г. Гейне найбільше використовував у своїй творчості різні види фольклору, передусім -

варіанти відповідей

приказки

прислів'я

пісні

казки

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест