Дайте однозначну відповідь ("Так"."Ні".).
Зони мішаних і широколистих лісів розташовані в північній і західній частинах України і належать до Східноєвропейської фізико-географічної країни.
Дайте однозначну відповідь ("Так"."Ні".).
Зони мішаних і широколистих лісів отримали свої назви від переважання на цих територіях лісових ландшафтів, а саме: мішаних лісів із хвойними й листяними деревами та окремих ділянок із широколистими породами дерев.
Виберіть правильну відповідь.
Природна зона мішаних лісів охоплює ...
Виберіть правильну відповідь.
Зона широколистих лісів охоплює...
Дайте однозначну відповідь ("Так"."Ні".).
Рельєф зони мішаних лісів переважно низовинний, а широколистих - височинний, основну роль відіграли піщані й піщано-глинисті відклади льодовикового походження
Дайте однозначну відповідь ("Так"."Ні".).
Зони мішаних і широколистих лісів розташовані в Атлантико-континентальній кліматичній області, тому тут переважає тропічний клімат з теплим і вологим літом і порівняно м’якою зимою
Виберіть правильну відповідь.
Вегетаційний (безморозний) період триває ....
Виберіть правильну відповідь.
Річки природних зон мішаних лісів і широколистих лісів належать до басейнів ...
Дайте однозначну відповідь ("Так"."Ні".).
Світязь - одне з найбільших за об'ємом прісноводне озеро і найглибше озеро природного походження в Україні
Дайте однозначну відповідь ("Так"."Ні".).
Переважаючими ґрунтами в зоні мішаних лісів є дерново-підзолисті глейові та болотно-лучні ґрунти, які охоплюють понад 95 % території зони
Виберіть правильну відповідь.
Зона мішаних лісів в Україні представлена своєрідним ландшафтним регіоном Східноєвропейської фізико-географічної країни - ...
Дайте однозначну відповідь ("Так"."Ні".).
В межах Українського Полісся створено Шацький і Деснянсько-Старогутський національні природні парки, Рівненський, Поліський і Черемський природні заповідники. А в межах широколистих лісів створено природний заповідник «Медобори», національний природний парк «Подільські Товтри».
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома