Якій природній зоні притаманні багато плазунів, сайгак, кулан, двогорбий верблюд
Яка природна зона охоплює південь Східноєвропейської рівнини та Західного Сибіру
В якій природній зоні багато ліан, орхідей, мохів, пряних рослин
Тварина, характерна для природної зони:
Найбільша тропічна пустеля Євразії:
Вздовж берегів Середземного моря розташована природна зона:
На коричневих грунтах ростуть корковий дуб, лаванда, лавр, мирт, олеандр, колючі чагарники.
Клімат є субекваторіальним: з вологим літом та посушливою зимою, і рослини змушені пристоовуватися до тивалого сухого сезону.
Сухий та жаркий клімат цієї природної зони позначається на грунтах, рослинному та тваринному світі. В грунтах багато солей. Рослинність бідна містами зовсім відсутня. Саксаул - одне із небагатьох дерев, яке можна зустріти в цій природній зоні. Тварини пристосувалися до таких суворих умов життя.
Ця природна зона знаходиться в помірному поясі. На підзолистих грунтах ростуть стійкі до холоду хвойні породи дерев. Багато боліт. Характерними представниками тваринного світу є: лосі, ведмеді, рисі, вовки. Серед птахів: куріпки, глухарі, тетеруки.
В Північній Америці цю природну зону називають - прерії, в Південній Америці - пампа, а як її називаємо ми?
Багатоярусні вічнозелені ліси цієї природної зони розташовані переважно на островах. Клімат рівномірно вологий і жаркий на протязі всього року. Характерний багатий видовий склад рослин. Більшість тварин мешкають на деревах.
Теплий клімат та недостатня зволоженість сприяють формуванню в цій природній зоні черноземних грунтів. Територія майже повністю розорана. Природна рослинність (ковила, типчак) залишається у заповідниках та місцях не зручних для орання.
Для якої природної зони Євразії характерний тривалий період низьких температур, багаторічна мерзлота. Типовими представниками тваринного світу є білий ведмідь, песець, лемінг, північний олень?
У помірному кліматичному поясі найбільшу площу займає природна зона:
Природа якої зони менш всього змінена людиною
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома