Про яку природну зону йдеться в описі: «Взимку температури мінусові, а влітку – плюсові. Опадів небагато. Ґрунти глейові. Серед рослин поширені мохи, лишайники, осока, карликова береза, полярна верба. Тваринний світ представлений північним оленем, песцем, лемінгом, полярною совою»?
Головна причина зміни природних зон на рівнинах та з висотою в горах, це:
Визначте правильний варіант ланцюга: "природна зона - кліматичний пояс - ґрунти - рослина":
Головний представник деревної рослинності азіатської тайги:
Виберіть правильне твердження. Природна зона тайги:
Для хвойних лісів характерні грунти:
Яка природна зона відсутня у європейській частині материка?
Визначте правильний варіант ланцюга: "природна зона - кліматичний пояс - ґрунти - рослина":
Савани і рідколісся розташовані, в якому кліматичному поясі:
Виберіть рослини, поширені в зоні степів:
З'ясуйте, у якій природній зоні ростуть клен, липа, в'яз, дуб, бук, граб:
Вибери правильні відповідності рослинного світу зони мішаних лісів.
Які тварини живуть у мішаних лісах?
Упізнайте природну зону Євразії за її описом. Рослини тут часто мають блискуче або вузьке листя, що допомагає їм витримувати тривалу літню спеку, яка приходить після прохолодної й вологої зими. Переважають невисокі колючі дерева й чагарники. В траві ховаються численні ящірки, змії, черепахи. Через родючі коричневі ґрунти природна рослинність зберіглася мало. З тварин уже рідко зустрінеш лань, шакала, дикобраза. Живе тут і єдина мавпа Європи – безхвостий макак.
Зона вічнозелених твердолистих лісів і чагарників поширена:
Природна зона, що утворилася під впливом мусонів й має не широтне простягання, а меридіональне:
Про яку природну зону йдеться в описі: «Взимку температури мінусові, а влітку – плюсові. Опадів небагато. Ґрунти глейові. Серед рослин поширені мохи, лишайники, осока, карликова береза, полярна верба. Тваринний світ представлений північним оленем, песцем, лемінгом, полярною совою»?
Виберіть правильне твердження. Пустелі і напівпустелі материка Євразія знаходяться в :
Плямистий олень, кабарга, лось, уссурійський тигр, гімалайський ведмідь - це представники тваринного світу, якої природної зони:
Якій природній зоні притаманні багато плазунів, сайгак, кулан?
Ця природна зона знаходиться в помірному поясі. На підзолистих грунтах ростуть стійкі до холоду хвойні породи дерев. Багато боліт. Характерними представниками тваринного світу є: лосі, ведмеді, рисі, вовки. Серед птахів: куріпки, глухарі, тетеруки...
Як знижується висота снігової лінії в горах:
Тварини , які проживають в межах лісостепової зони:
Зміна природних комплексів від екватора до полюсів. Це прояв такої закономірності географічної оболонки
Зазначте рядок, у якому правильно вказано послідовність зміни природних зон із півночі на південь на Східноєвропейській рівнині.
Визначте правильний варіант ланцюга: "природна зона - кліматичний пояс - ґрунти - рослина":
Виберіть пустелі тропічного поясу:
Плямистий олень, кабарга, лось, уссурійський тигр, гімалайський ведмідь - це представники тваринного світу, якої природної зони:
Про яку природну зону йдеться в описі: «Взимку температури мінусові, а влітку – плюсові. Опадів небагато. Ґрунти глейові. Серед рослин поширені мохи, лишайники, осока, карликова береза, полярна верба. Тваринний світ представлений північним оленем, песцем, лемінгом, полярною совою»?
Упізнайте природну зону Євразії за її описом. Рослини тут часто мають блискуче або вузьке листя, що допомагає їм витримувати тривалу літню спеку, яка приходить після прохолодної й вологої зими. Переважають невисокі колючі дерева й чагарники. В траві ховаються численні ящірки, змії, черепахи. Через родючі коричневі ґрунти природна рослинність зберіглася мало. Тепер тут вирощують оливки, цитрусові, виноград. З тварин уже рідко зустрінеш лань, шакала, дикобраза. Живе тут і єдина мавпа Європи – безхвостий макак.
Природна зона, що утворилася під впливом мусонів й має не широтне простягання, а меридіональне:
Що таке природна зона?
Для зони степів характерні такі грунти
Які пустелі Євразії знаходяться в помірному поясі
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома