Дайте однозначну відповідь ("Так"."Ні".).
Природно-заповідний фонд України - ділянки суходолу і водного простору, природні комплекси та об’єкти, які мають особливу природоохоронну, наукову, естетичну, рекреаційну та іншу цінність і виділені з метою збереження природної різноманітності території країни
Виберіть правильну відповідь.
Як називаються ділянки суходолу і водного простору, природні комплекси та об’єкти, які мають особливу природоохоронну, наукову, естетичну, рекреаційну та іншу цінність і виділені з метою збереження природної різноманітності території країни?
Виберіть правильну відповідь.
Перші біосферні заповідники в Україні..
Дайте однозначну відповідь ("Так"."Ні".).
За роки незалежності площа природно-заповідного фонду (ПЗФ) України зросла більше ніж удвічі переважно за рахунок створення національних і регіональних ландшафтних парків
Дайте однозначну відповідь ("Так"."Ні".).
Біосферні заповідники створені з метою збереження у природному стані найтиповіших природних комплексів, здійснення моніторингу, вивчення тих антропогенних змін, що відбуваються в географічній оболонці.
Виберіть правильну відповідь
Як називаються особливо цінні з науково-природничого й культурно-освітнього погляду порівняно великі, не змінені або мало змінені природно-територіальні комплекси, які назавжди вилучені з господарського користування?
Дайте однозначну відповідь ("Так"."Ні".).
Найбільшими за площею природними заповідниками є Рівненський , Кримський, Поліський та Ялтинський гірсько-лісовий , у яких зберігаються природні ландшафти - лісові та болотні, а також окремі види рослин і тварин.
Виберіть правильну відповідь.
Національний природний парк - ...
Виберіть правильну відповідь
Перший національний парк в Україні ...
Виберіть правильну відповідь.
Природний регіон - це ...
Виберіть правильну відповідь
Природний коридор - це...
Дайте однозначну відповідь ("Так"."Ні".).
Буферна зона - місцевість з природним або частково зміненим станом ландшафту, що оточує найбільш цінні ділянки екологічної мережі та захищає їх від дії зовнішніх негативних факторів природного походження або спричинених діяльністю людини.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома