Прислівник як частина мови

Додано: 14 квітня 2022
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 124 рази
34 запитання
Запитання 1

Прислівник - це ...


варіанти відповідей

 незмінна частина мови, яка вказує на предмети, їх ознаки, кількість, але не називає їх.


незмінна частина мови, що називає ознаку предмета.

 незмінна частина мови, яка позначає кількість предметів або їх порядок під час лічби.

 незмінна частина мови, яка називає ознаку дії, ознаку іншої ознаки

Запитання 2

Прислівник відповідає на питання

варіанти відповідей

як? де? скільки? куди?

хто? який? звідки?

як? де? коли? куди?

коли? скільки? чому?

Запитання 3

Найчастіше прислівник у реченні виступає ...

варіанти відповідей

присудком

означенням

додатком

обставиною

Запитання 4

Усі слова є прислівниками у рядку:

варіанти відповідей

раз у раз, обидва, мирно;

ліньки, попередньо, використано;

 впевнено, прекрасно, думати;

на пам’ять, завширшки, троє.

Запитання 5

До якого розряду прислівників за значенням належать такі слова:

босоніж, жартома, верхи, разом, навпочіпки?

варіанти відповідей

спосіб дії

причини

мети

якісні

Запитання 6

Від якого розряду прислівників утворюються ступені порівняння?

варіанти відповідей

способу дії

якісні

причини

мети

Запитання 7

У якому рядку допущено помилку в утворенні форми ступеня порівняння прислівника ?


варіанти відповідей

менш сучасно

більш вдало

найліпше

більш красивіше

Запитання 8

Прислівники мають закінчення?

варіанти відповідей

не мають закінчення, тому що не змінюються

-о ( наприклад, у прислівнику високо)

-е ( наприклад, у прислівнику дуже)

-а ( наприклад, у прислівнику зліва)

Запитання 9

У реченні Учора падав сніг прислівник виконує роль

варіанти відповідей

обставини

означення

додатка

присудка

Запитання 10

Прислівник є присудком у реченні

варіанти відповідей

Мені страшно

Марія замовила каву по-варшавськи

Справа виднілось високе дерево

Спересердя можна наговорити зайвого

Запитання 11

Правильно утворено всі форми ступенів порівняння прислівників у рядку

варіанти відповідей

красиво - красивіше, більш красивіше, найбільш красивіше.

впевнено - більш впевнено, най більш впевненіше.

холодно - холодніше, менш холодно, найменш холодно.

швидко - швидкіше, більш швидко, найбільш швидко.

Запитання 12

Вкажіть рядок, у якому вказані прислівники місця:

варіанти відповідей

звідусіль, угору, скрізь, навколо;

сьогодні, надзвичайно, згарячу, щодня;

далеко, де-не-де, взимку, щороку;

обабіч, тут, тонко, весело.

Запитання 13

 Знайдіть речення, у якому нема прислівників:

варіанти відповідей

 Знайомі з дитинства рідні місця чомусь викликали сьогодні в дівчини ясний неспокій.

Вони були голі, руді. 

Глянула на горби, які височіли над рікою. 

  Ще малим дівчам вона блукала отут з подругами, купалась ось у тому загоні з похилою вербою. 

Запитання 14

Правильно утворено ступені порівняння прислівників у рядку

варіанти відповідей

радісно - більш радісно - найбільш радісніше

доволі - більш доволі - найбільш доволі

весело - веселіше - найвеселіше

гаряче - більш гарячіше - найбільш гаряче

Запитання 15

Обидва виділені слова є прислівниками в рядку

варіанти відповідей

бути в/основному складі; в/основному говорить тихо

зібратися у/п'ятьох; у/п'ятьох друзів

павутиння кружляє в/горі; літали в/горі птахи

зробити по/нашому; по/нашому місту

Запитання 16

У якому реченні виділене слово-прислівник і пишеться разом?

варіанти відповідей

Нехай буде по/твоєму.

Вивчити вірш на/пам'ять.

В/останнє вікно постукали.

У/день вчорашній я повернутись хочу знов і знов.

Запитання 17

Виділені слова не є прислівниками і їх треба писати окремо в рядках

варіанти відповідей

У/перше я почув про цього автора.

У/горі співав жайворонок.

На/багато запитань не було відповіді.

У/бік бігла звивиста доріжка.

Запитання 18

Укажіть варіант , у якому немає помилок

варіанти відповідей

по троє, до побачення, казнаколи, навідмінно

тимчасом, по-двоє, найбільш цікавіше, коли-небудь

аби коли, будь що будь, близько-близько, по п'яте

віч-на-віч, по-київськи, з давніх-давен, більш вміло

Запитання 19

Всі прислівники потрібно писати разом у рядку:

варіанти відповідей

Без / жалю, на / добраніч, що / небудь

як / найкраще, де / інде, босо/ніж

з / переляку, на / жаль, в / третє

будь / де, с / повна, на / швидку

Запитання 20

Усі прислівники пишуться разом

       

варіанти відповідей

ні/звідки, на/око, у/горі, аби/куди

с/початку, під/час, ані/трохи, за/мало

де/коли, раз/у/раз, з/давна, на/зустріч

у/ночі, у/трьох, до/нині, ні/за/що

Запитання 21

Усі прислівники пишуться через дефіс

   

варіанти відповідей

казна/коли , десь/інде, по/нашому, де/не/де

з діда/прадіда, по/іншому, як/от, до/вподоби

хтозна/де, коли/не/коли, на/бік, будь/як

неждано/негадано, по/третє, на/гора, на/вибір

Запитання 22

Усі прислівники пишуть з дефісом у рядку:

варіанти відповідей

по/козацьки, зроду/віку, пліч/о/пліч, хтозна/де;

де/не/де, віч/на/віч, казна/де, раз/у/раз;

по/перше, по/нашому, по/українськи, по/малу;

по/твоєму, по/лисячи, по/п'яте, по/двоє.

Запитання 23

Дві букви нн пишуть у всіх прислівниках у рядку:

варіанти відповідей

щоде..о, натхне..о, гума..о, відмі..о;

вчас..о, ра..о, стара..о, приєм..о;

 бездар..о, невтом..о, зим..о, безупи..о;

щоріч..о, серйоз..о, впевне..о, свяще..о. 

Запитання 24

Окремо з НЕ потрібно писати прислівники у реченні

варіанти відповідей

Не/ чесно здобуті радощі обертаються на прикрощі.

Слухай не/ довго, а уважно.

Не/ гоже хвалити у вічі й ганити позаочі.

Запитання 25

Знайдіть речення, в якому не з прислівниками пишеться разом.

варіанти відповідей

(Не)забаром розпочнуться весняні роботи.

Це відбулось (не)давно, а кілька днів тому.

Було вже (не)рано.

Запитання 26

У котрому варіанті на місці крапок потрібно поставити -нн- у всіх прислівниках?

варіанти відповідей

Стара...о, щоде...о, беззмі...о, поіме...о

Вогне...о, бездога...о, рівноці...о, радіс...о

Сезо...о, воста...є, стара...о, схвильова...о

Спросо...я, навма...я, стрима...о, задушев...о

Запитання 27

Оберіть варіант, у якому від кожного прикметника або дієприкметника можна утворити прислівник на

варіанти відповідей

Схвильований, терплячий, байдужий, гарячий

Добрячий, гожий, грозяний, символічний

Вільний, душний, веселий, чистий

Хороший, багатозначний, безжалісний, даремний

Запитання 28

Правильно утворено всі форми ступенів порівняння прислівників у рядку

варіанти відповідей

красиво - красивіше, більш красивіше, найбільш красивіше.

впевнено - більш впевнено, най більш впевненіше.

холодно - холодніше, менш холодно, найменш холодно.

швидко - швидкіше, більш швидко, найбільш швидко.

Запитання 29

Обидва виділені слова є прислівниками в рядку

варіанти відповідей

бути в/основному складі; в/основному говорить тихо

зібратися у/п'ятьох; у/п'ятьох друзів

павутиння кружляє в/горі; літали в/горі птахи

зробити по/нашому; по/нашому місту

Запитання 30

Через дефіс потрібно писати всі прислівники в рядку

варіанти відповідей

пліч/о/пліч, з давніх/давен, кінець/кінцем

коли/не/ коли; без кінця/краю; де/небудь

по/простому; сам/на/сам; хтозна/коли

ледве/ледве; по/праву/ як/не/як

Запитання 31

Літеру і на місці пропусків треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

навскок..., щохвил..., зарад...

довол..., пішк..., інкол...

сьогодн..., ззовн..., по-латин...

навкруг..., по-заяч..., докуп...

Запитання 32

Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться з н

варіанти відповідей

невпи...о, обмеже...о, щоде...о

притама...о, несказа...о, виправда...о

сполоха...о, визначе...о, нежда...о

незмі...о, стурбова...о, незбагне...о

Запитання 33

Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться разом

варіанти відповідей

(на)скрізь, (з)розгону, (с)початку

(по)вік, (аби)як, (на)справді

(що)духу, (по)(де)куди, (за)рахунок

(що)правда, (без)сумніву, (ані)трохи

Запитання 34

У якому варіанті правильно виконаний морфологічний розбір прислівника з речення Спросоння я не розумів, що відбувається ?

варіанти відповідей

Спросоння- присл., причини,підм.

Спросоння- присл., причини, обстав.

Спросоння- присл., якісно-означ., обстав

Спросоння- присл., мети, означ.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест