Приймально-здавальні випробування технічних засобів суден

Додано: 19 лютого 2022
Предмет:
Тест виконано: 9 разів
15 запитань
Запитання 1

Приймально-здавальні випробування електрообладнання складаються з наступних послідовних випробувань:

варіанти відповідей

швартовні випробування, ходові випробування, ревізія, контрольний вихід

швартовні випробування, ходові випробування, контрольний вихід

швартовні випробування, ходові випробування, ревізія

Запитання 2

Щоб організувати належним чином несення суднової служби під час здавальних випробувань, необхідно обов’язки членів здавальної команди і особового складу визначити так званими 

варіанти відповідей

схемами

графіками

розкладами

обов'язками

Запитання 3

На судах дрібносерійної і серійної споруди здавальні команди організовуються по так званому 

варіанти відповідей

судновому методу

індивідуальному методу

організаційному методу

стандартному методу

Запитання 4

Підготовку до швартовних випробувань здійснюють 

варіанти відповідей

в цеху і на судні

в порту і на судні

під час стояни біля стіни і на судні

під час швартування

Запитання 5

Швартові випробування проводяться з метою 

варіанти відповідей

виявлення всіх недоліків не тільки в технології виконання монтажу електрообладнання, а й в організації робіт

перевірки якість монтажних робіт шляхом випробовування кожного приладу в дії при параметрах, обумовлених програмами і технічними умовами

перевірити надійність роботи всіх суднових механізмів, пристроїв і обладнання в реальних умовах плавання

Запитання 6

Методики швартових випробувань

варіанти відповідей

є основним документом, що визначає обсяг, порядок і тривалість перевірок всіх суднових систем і пристроїв (включаючи електрообладнання та радіоустаткування) і регламентує їх характеристики

весь комплекс робіт з випробувань і здачі суднового електроустаткування

містять відомості про спосіб проведення випробувань, про випробувальне обладнання і контрольно-вимірювальну апаратуру; складаються на основі програм випробувань, технічних умов на поставку, формулярів та т. п. документації

Запитання 7

Ходові випробовування – це 

варіанти відповідей

випробування електрообладнання в дії 

останні, завершальні випробовування електрообладнання після ремонту і монтажу на судні

перевірка якості монтажних робіт шляхом випробовування кожного приладу в дії при параметрах, обумовлених програмами і технічними умовами

Запитання 8

Мета ходових випробувань

варіанти відповідей

перевірити надійність роботи всіх суднових механізмів, пристроїв і обладнання в реальних умовах плавання

дослідження статичних і динамічних режимів при паралельній роботі агрегатів

перевірити якість монтажних робіт шляхом випробовування кожного приладу в дії при параметрах, обумовлених програмами і технічними умовами

Запитання 9

Ходові випробування включають 

варіанти відповідей

випробування в режимі стоянки біля стіни

випробування судна в морі, ревізію механізмів і контрольну перевірку механізмів

випробування в цеху і на судні

випробування на стендах

Запитання 10

Під імітаційними розуміються такі випробування

варіанти відповідей

при яких відбувається перевірка якості монтажних робіт шляхом випробовування кожного приладу в дії при параметрах, обумовлених програмами і технічними умовами

при яких виявляються всі недоліки не тільки в технології виконання монтажу електрообладнання, а й в організації робіт

при яких в системі, як об’єкті випробування, хоча б один або кілька елементів, а також зв’язки між ними або збурюючі впливи замінюються різного виду моделями

Запитання 11

Імітаційні випробування дозволяють:


варіанти відповідей

визначити готовність змонтованого електроустаткування до експлуатації за прямим призначенням

істотно скоротити вартість і час випробувань

оцінити якість монтажних робіт

відтворювати результати випробувань без значних витрат

спростити сполучення елемента, який випробовується або підсистеми з усією системою

перевірити відповідність електрообладнання проекту і оцінити електроенергетичну систему судна

Запитання 12

Судновий генератор може стійко працювати з берегової мережею за умови

варіанти відповідей

що зі зміною моменту первинного двигуна відповідно зміниться віддаваєма в мережу потужність і кут θ не перевищить гранично допустимого значення

що зі зміною моменту первинного двигуна відповідно не зміниться віддаваєма в мережу потужність і кут θ не перевищить гранично допустимого значення

що зі зміною моменту первинного двигуна відповідно зміниться отримана з мережі потужність і кут θ не перевищить гранично допустимого значення

Запитання 13

Для стабілізації режиму роботи генератора з берегової мережею необхідно 

варіанти відповідей

стабілізувати відбуваючіся в мережі відхилення напруги і виявлену розбіжність параметрів лінії зв’язку

компенсувати відбуваючіся в мережі відхилення напруги і виявлену розбіжність параметрів лінії зв’язку

компенсувати відбуваючіся в мережі відхилення потужності і виявлену розбіжність параметрів лінії зв’язку

Запитання 14

Практичне застосування методу випробувань СЕС за допомогою берегової мережі показало

варіанти відповідей

що берегові мережі суднобудівних підприємств схожі потужністю, параметрами лінії зв’язку між СЕС і береговою підстанцією, значеннями ЕРС короткого замикання трансформаторів підстанції

що судна розрізняються потужністю, параметрами лінії зв’язку між СЕС і береговою підстанцією, значеннями ЕРС короткого замикання трансформаторів підстанції

що берегові мережі суднобудівних підприємств розрізняються потужністю, параметрами лінії зв’язку між СЕС і береговою підстанцією, значеннями ЕРС короткого замикання трансформаторів підстанції

Запитання 15

Перевагами регулювання напруги на шинах ГРЩ за допомогою синхронного компенсатора (технологічного генератора) є

варіанти відповідей

висока технологічність

неможливість проведення випробування одночасно всіх агрегатів 

відсутність додаткового обладнання

витрата моторесурсу агрегату, що дорівнює часу випробування СЕС

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест