Проблемні ситуації, їх використання на уроках "Основи здоров'я"

Додано: 12 червня 2023
Предмет: Основи здоров’я
8 запитань
Запитання 1

Проблемна ситуація - це …

варіанти відповідей

особливий вид розумової взаємодії суб'єкта і об'єкта характеризується таким психічним станом, який виникає у суб'єкта (учня) при виконанні ним завдання, що потребує знайти (відкрити чи засвоїти) нові, раніше невідомі суб'єкту знання чи способи дії.

це комунікативна ситуація, під час якої кожна зі сторін аргументовано відстоює свою позицію.

це форма колективного обговорення, мета якого - виявити істину або знайти правильний розв'язок порушеного питання через висловлення власних міркувань та зіставлення поглядів опонентів на проблему.

Запитання 2

Вважається, що створення системи проблемних ситуацій у навчальному процесі є головним фактором посилення розвиваючої і виховної функції навчання, надійним шляхом підвищення його ефективності і якості. Чи правильним є це твердження?

варіанти відповідей

ні

так

Запитання 3

Основні функції і відмінні ознаки (особливості) проблемного навчання були сформульовані ...

варіанти відповідей

О. Ф. Засухіним

М.І. Махмутовим

І.А. Ільницькою

Т.В. Кудрявцевим

Запитання 4

До якої функції проблемного навчання належить виховання навичок творчого засвоєння знань (застосування системи логічних прийомів або окремих способів творчої діяльності)?

варіанти відповідей

спеціальної

загальної

додаткової

основної

Запитання 5

Виберіть характеристику предметних навчальних проблем:

варіанти відповідей

виникають у навчальному процесі в результаті міжпредметних зв'язків і зв'язку навчання з життям; вирішуються методами різних предметів

виникають в межах одного предмета і розв'язується засобами і методами цього предмета

виникають у процесі виконання домашніх завдань, у позакласній роботі, в життєвому досвіді учнів; вирішуються переважно індивідуально, в окремих випадках - у класі, в колективі

умовно їх можна назвати навчальними, виникають безпосередньо під час уроку; вирішуються колективно або індивідуально під керівництвом учителя

Запитання 6

Залежно від ролі в навчальному процесі проблеми поділяють на:

варіанти відповідей

основні

урочні

позаурочні

допоміжні

Запитання 7

Щодо способів розв'язання виділяють такі проблеми:

варіанти відповідей

фронтальні, групові, індивідуальні

основні, допоміжні

основні, індивідуальні

Запитання 8

У розв'язанні проблеми учнями можна визначити такі етапи:

варіанти відповідей

 створення вчителем проблемної ситуації

здійснення пошукового вирішення завдання

сприйняття проблеми учнями

реалізація і перевірка правильного вирішення завдання

усі відповіді правильні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест