Пробний НМТ 11

Додано: 28 липня 2022
Предмет: Історія України, 11 клас
Тест виконано: 156 разів
35 запитань
Запитання 1

Яка організація в роки Першої світової війни виступила з такою відозвою:

«…Перемога Австро-Угорської монархії буде нашою перемогою. І чим більша буде поразка Росії, тим швидше проб’є година визволення України… Нехай на руїнах царської імперії зійде сонце вільної України!..»?

варіанти відповідей

Революційна українська партія

Товариство українських поступовців

Карпато-руський визвольний комітет

Головна українська рада

Запитання 2

Проаналізуйте фрагмент історичного документа

«У Петрограді відбулися криваві події, які загрожують загибелі завоювань революції. Частина населення Петрограда, керована більшовиками, збройним шляхом ліквідувала Тимчасовий Уряд і хоче нав'язати свою волю Російській Республіці. Ми закликаємо рішуче боротися з будь-якими спробами підтримання петроградського повстання. Громадяни України! Покажіть себе вірними захисниками свободи й ворогами анархії, яка може віддалити скликання Всеросійських й Українських Установчих Зборів і навіть призвести до загибелі рідного краю...»

«Криваві події» в Петрограді спричинили ухвалення

варіанти відповідей

Грамоти до всього українського народу гетьмана П. Скоропадського.

Конституції Української Народної Республіки.

Акта злуки між УНР й ЗУНР.

Третього Універсалу УЦР.

Запитання 3

В уривку з історичного джерела 

«В одній лише Україні побоїща, розстріли та епідемії, пов'язані з війною.., забрали близько 1,5 млн життів. Нестача харчів та палива, безробіття змусили сотні тисяч людей виїхати з міста в село... Було очевидно, що остаточно виснажене суспільство не готове до корінних соціальних перетворень, що їх планували більшовики...» 

схарактеризовано наслідки впровадження заходів

варіанти відповідей

«воєнного комунізму».

«культурної революції».

«пацифікації».

«осадництва».

Запитання 4

Державно-політичний статус УСРР у 1921–1922 роках визначався

варіанти відповідей

«договірною федерацією» з РСФРР та іншими радянськими республіками, посиленням її підпорядкування загальнофедеративним органам влади.

юридичною незалежністю УСРР, яка не входила до складу жодної сусідньої держави й не перебувала з ними в союзно-договірних відносинах.

«воєнно-політичним союзом» з РСФРР зі збереженням УСРР формального статусу та ознак незалежної держави.

«військовим союзом» з РСФРР та перебуванням УСРР у її складі на правах автономного утворення.

Запитання 5

З якою метою партійно-державне керівництво СРСР і УСРР на початку 1930-х рр. розповсюджувало зображені плакати?

варіанти відповідей

Засвідчити єдність Комуністичної партії та народу у здійсненні індустріалізації.

Переконати радянське суспільство в перевагах соціалізму над капіталізмом.

Продемонструвати світові високі темпи розвитку промисловості.

Мобілізувати робітників на трудові рекорди та подвиги.

Запитання 6

Заклик «Громадяни, пам'ятайте! Неділя, 22 жовтня, - день виборів до Українських Народних Зборів! Усі як один візьмемо участь у виборах депутатів до Українських Народних Зборів!» 


з'явився на перших шпальтах львівських газет у


варіанти відповідей

1938 р.

1939 р.

1944 р.

1946 р.

Запитання 7

Монументом, зображеним на фото, увічнено події

варіанти відповідей

1942 р.

1943 р.

1944 р.

1945 р.

Запитання 8

Український історик О. Бойко вважає, що 

«характерною рисою стратегії радянського керівництва у процесі відбудови було повернення до довоєнної моделі розвитку народного господарства УРСР. В основі цієї моделі лежала примітивна схема індустріалізації...» 

Яка з діаграм структури капіталовкладень у народне господарство підтверджує думку історика?

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 9

Що було характерним для українського дисидентського руху середини 1950 – початку 1960-х рр.?

варіанти відповідей

організаційне становлення (гуртки, спілки, об’єднання), прагнення досягти мети конституційними методами (агітаційно-пропагандистські акції)

проведення масових мирних акцій протесту та громадянської непокори (демонстрації, мітинги, бойкоти дій місцевої адміністрації)

поєднання масових акцій протесту (демонстрації, мітинги) з акціями, спрямованими на дезорганізацію владних структур (страйки, повстання)

орієнтація на насильницьку боротьбу (підготовка терористичних актів, замахів на урядовців), перехід на нелегальне становище

Запитання 10

Яке явище радянської дійсності другої половини 1960-х – 1980-х рр. відображено на карикатурі?

варіанти відповідей

дефіцит

корупцію

плюралізм

бюрократизацію

Запитання 11

Коли в Українській РСР започатковано політику, на ідеологічній складовій якої акцентує увагу зображена карикатура?

варіанти відповідей

квітень 1985 р.

вересень 1989 р.

березень 1990 р.

липень 1991 р.

Запитання 12

На фото зображено купюри максимального номіналу в 1991 р. і 1995 р. Що спричинило значне підвищення Національним банком України номіналу купоно-карбованців упродовж 1991–1995 рр.?


варіанти відповідей

стрімке зростання цін на товари та послуги

поступове зростання курсу національної валюти

значне збільшення реальних доходів населення

повільне збільшення надходжень від експорту

Запитання 13

Появу зображеного плаката було зумовлено

варіанти відповідей

створенням Народного Руху України.

заснуванням Збройних Сил України.

проголошенням незалежності України.

розгортанням російської агресії проти України.

Запитання 14

На фото зображено видатного українського

варіанти відповідей

актора.

художника.

композитора.

оперного співака.

Запитання 15

Вкажіть зображення, яке відображає одну із причин Голодомору 1932-1933 рр.

варіанти відповідей
Запитання 16

Установіть відповідність між назвами документів Української Центральної Ради та наслідками їх оприлюднення.


1 Перший Універсал

2 Другий Універсал

3 Третій Універсал

4 Четвертий Універсал


А збройний виступ самостійників, включення до складу Центральної Ради представників національних меншин

Б створення Генерального Секретаріату, загострення стосунків із Тимчасовим урядом Росії

В підписання Брестського мирного договору, вступ німецьких і австрійських військ на територію УНР

Г поширення влади Центральної Ради на дев'ять українських губерній (без Криму), початок соціально-економічних перетворень

Д початок Української революції, утворення Української Центральної Ради

варіанти відповідей

1-А

1-Б

1-В

1-Г

1-Д

Запитання 17

Установіть відповідність між назвами документів Української Центральної Ради та наслідками їх оприлюднення.


Перший Універсал

Другий Універсал

Третій Універсал

Четвертий Універсал


А збройний виступ самостійників, включення до складу Центральної Ради представників національних меншин

Б створення Генерального Секретаріату, загострення стосунків із Тимчасовим урядом Росії

В підписання Брестського мирного договору, вступ німецьких і австрійських військ на територію УНР

Г поширення влади Центральної Ради на дев'ять українських губерній (без Криму), початок соціально-економічних перетворень

Д початок Української революції, утворення Української Центральної Ради

варіанти відповідей

2-А

2-Б

2-В

2-Г

2-Д

Запитання 18

Установіть відповідність між назвами документів Української Центральної Ради та наслідками їх оприлюднення.


Перший Універсал

Другий Універсал

Третій Універсал

Четвертий Універсал


А збройний виступ самостійників, включення до складу Центральної Ради представників національних меншин

Б створення Генерального Секретаріату, загострення стосунків із Тимчасовим урядом Росії

В підписання Брестського мирного договору, вступ німецьких і австрійських військ на територію УНР

Г поширення влади Центральної Ради на дев'ять українських губерній (без Криму), початок соціально-економічних перетворень

Д початок Української революції, утворення Української Центральної Ради

варіанти відповідей

3-А

3-Б

3-В

3-Г

3-Д

Запитання 19

Установіть відповідність між назвами документів Української Центральної Ради та наслідками їх оприлюднення.


Перший Універсал

Другий Універсал

Третій Універсал

Четвертий Універсал


А збройний виступ самостійників, включення до складу Центральної Ради представників національних меншин

Б створення Генерального Секретаріату, загострення стосунків із Тимчасовим урядом Росії

В підписання Брестського мирного договору, вступ німецьких і австрійських військ на територію УНР

Г поширення влади Центральної Ради на дев'ять українських губерній (без Криму), початок соціально-економічних перетворень

Д початок Української революції, утворення Української Центральної Ради

варіанти відповідей

4-А

4-Б

4-В

4-Г

4-Д

Запитання 20

З’ясуйте кому з діячів, зображених на фото, належать наведені факти біографії.


А письменник, фундатор національного кінематографа, автор кінофільмів «Звенигора», «Арсенал», «Земля»

Б митець – монументаліст, графік, фундатор новаторської художньої школи в українському мистецтві 1920-х рр.

В актор, режисер, новатор українського театру, керівник мистецького об’єднання «Березіль»

Г прозаїк, поет, публіцист, засновник літературних об’єднань – «Гарт» (1923), «Урбіно» (1924), «ВАПЛІТЕ» (1926)

Д український економіст 1920-х рр., автор концепції економічної самодостатності УСРР

варіанти відповідей

1-А

1-Б

1-В

1-Г

1-Д

Запитання 21

З’ясуйте кому з діячів, зображених на фото, належать наведені факти біографії.


А письменник, фундатор національного кінематографа, автор кінофільмів «Звенигора», «Арсенал», «Земля»

Б митець – монументаліст, графік, фундатор новаторської художньої школи в українському мистецтві 1920-х рр.

В актор, режисер, новатор українського театру, керівник мистецького об’єднання «Березіль»

Г прозаїк, поет, публіцист, засновник літературних об’єднань – «Гарт» (1923), «Урбіно» (1924), «ВАПЛІТЕ» (1926)

Д український економіст 1920-х рр., автор концепції економічної самодостатності УСРР

варіанти відповідей

2-А

2-Б

2-В

2-Г

2-Д

Запитання 22

З’ясуйте кому з діячів, зображених на фото, належать наведені факти біографії.


А письменник, фундатор національного кінематографа, автор кінофільмів «Звенигора», «Арсенал», «Земля»

Б митець – монументаліст, графік, фундатор новаторської художньої школи в українському мистецтві 1920-х рр.

В актор, режисер, новатор українського театру, керівник мистецького об’єднання «Березіль»

Г прозаїк, поет, публіцист, засновник літературних об’єднань – «Гарт» (1923), «Урбіно» (1924), «ВАПЛІТЕ» (1926)

Д український економіст 1920-х рр., автор концепції економічної самодостатності УСРР

варіанти відповідей

3-А

3-Б

3-В

3-Г

3-Д

Запитання 23

З’ясуйте кому з діячів, зображених на фото, належать наведені факти біографії.


А письменник, фундатор національного кінематографа, автор кінофільмів «Звенигора», «Арсенал», «Земля»

Б митець – монументаліст, графік, фундатор новаторської художньої школи в українському мистецтві 1920-х рр.

В актор, режисер, новатор українського театру, керівник мистецького об’єднання «Березіль»

Г прозаїк, поет, публіцист, засновник літературних об’єднань – «Гарт» (1923), «Урбіно» (1924), «ВАПЛІТЕ» (1926)

Д український економіст 1920-х рр., автор концепції економічної самодостатності УСРР

варіанти відповідей

4-А

4-Б

4-В

4-Г

4-Д

Запитання 24

Установіть відповідність між подією Другої світової війни в Україні та її наслідком.


1 Київська оборонна операція

2 Битва за Дніпро

3 Корсунь-Шевченківська наступальна операція

4 Карпатсько-Ужгородська наступальна операція


А завершення визволення території УРСР, створення передумов для наступу радянських військ на будапештському напрямку

Б оточення та розгром угрупування німецьких військ, створення передумов для остаточного визволення Правобережної України

В зрив плану блискавичної війни Німеччини проти СРСР, затримка наступу ворога на московському напрямку

Г прорив оборони противника на перекопському й сиваському напрямках, визволення Кримського та Керченського півостровів

Д завершення визволення Лівобережної України та Донбасу, створення сприятливих умов для визволення Правобережної та Південної України

варіанти відповідей

1-А

1-Б

1-В

1-Г

1-Д

Запитання 25

Установіть відповідність між подією Другої світової війни в Україні та її наслідком.


Київська оборонна операція

Битва за Дніпро

Корсунь-Шевченківська наступальна операція

Карпатсько-Ужгородська наступальна операція


А завершення визволення території УРСР, створення передумов для наступу радянських військ на будапештському напрямку

Б оточення та розгром угрупування німецьких військ, створення передумов для остаточного визволення Правобережної України

В зрив плану блискавичної війни Німеччини проти СРСР, затримка наступу ворога на московському напрямку

Г прорив оборони противника на перекопському й сиваському напрямках, визволення Кримського та Керченського півостровів

Д завершення визволення Лівобережної України та Донбасу, створення сприятливих умов для визволення Правобережної та Південної України

варіанти відповідей

2-А

2-Б

2-В

2-Г

2-Д

Запитання 26

Установіть відповідність між подією Другої світової війни в Україні та її наслідком.


Київська оборонна операція

Битва за Дніпро

Корсунь-Шевченківська наступальна операція

Карпатсько-Ужгородська наступальна операція


А завершення визволення території УРСР, створення передумов для наступу радянських військ на будапештському напрямку

Б оточення та розгром угрупування німецьких військ, створення передумов для остаточного визволення Правобережної України

В зрив плану блискавичної війни Німеччини проти СРСР, затримка наступу ворога на московському напрямку

Г прорив оборони противника на перекопському й сиваському напрямках, визволення Кримського та Керченського півостровів

Д завершення визволення Лівобережної України та Донбасу, створення сприятливих умов для визволення Правобережної та Південної України

варіанти відповідей

3-А

3-Б

3-В

3-Г

3-Д

Запитання 27

Установіть відповідність між подією Другої світової війни в Україні та її наслідком.


Київська оборонна операція

Битва за Дніпро

Корсунь-Шевченківська наступальна операція

Карпатсько-Ужгородська наступальна операція


А завершення визволення території УРСР, створення передумов для наступу радянських військ на будапештському напрямку

Б оточення та розгром угрупування німецьких військ, створення передумов для остаточного визволення Правобережної України

В зрив плану блискавичної війни Німеччини проти СРСР, затримка наступу ворога на московському напрямку

Г прорив оборони противника на перекопському й сиваському напрямках, визволення Кримського та Керченського півостровів

Д завершення визволення Лівобережної України та Донбасу, створення сприятливих умов для визволення Правобережної та Південної України

варіанти відповідей

4-А

4-Б

4-В

4-Г

4-Д

Запитання 28

Установіть відповідність між митцями та сферами їхньої творчості.


1 О. Білаш, П. Майборода

2 Н. Ужвій, А. Роговцева

3 Є. Мірошниченко, А. Coлов’яненко

4 Б. Олійник, І. Драч


А живопис

Б поезія

В оперний спів

Г театр

Д пісенна та хорова музика

варіанти відповідей

1-А

1-Б

1-В

1-Г

1-Д

Запитання 29

Установіть відповідність між митцями та сферами їхньої творчості.


О. Білаш, П. Майборода

Н. Ужвій, А. Роговцева

Є. Мірошниченко, А. Coлов’яненко

Б. Олійник, І. Драч


А живопис

Б поезія

В оперний спів

Г театр

Д пісенна та хорова музика

варіанти відповідей

2-А

2-Б

2-В

2-Г

2-Д

Запитання 30

Установіть відповідність між митцями та сферами їхньої творчості.


О. Білаш, П. Майборода

Н. Ужвій, А. Роговцева

Є. Мірошниченко, А. Coлов’яненко

Б. Олійник, І. Драч


А живопис

Б поезія

В оперний спів

Г театр

Д пісенна та хорова музика

варіанти відповідей

3-А

3-Б

3-В

3-Г

3-Д

Запитання 31

Установіть відповідність між митцями та сферами їхньої творчості.


О. Білаш, П. Майборода

Н. Ужвій, А. Роговцева

Є. Мірошниченко, А. Coлов’яненко

Б. Олійник, І. Драч


А живопис

Б поезія

В оперний спів

Г театр

Д пісенна та хорова музика

варіанти відповідей

4-А

4-Б

4-В

4-Г

4-Д

Запитання 32

Установіть відповідність між подією та її наслідком.


1 запровадження національної валюти – гривні

2 «Помаранчева революція»

3 проведення першого Всеукраїнського референдуму

4 проведення перших альтернативних виборів до Верховної Ради УРСР


А обрання Президентом України В. Ющенка

Б створення передумов до виходу держави з економічної кризи

В виникнення парламентської опозиції

Г припинення існування Союзу Радянських Соціалістичних Республік

Д створення Автономної Республіки Крим

варіанти відповідей

1-А

1-Б

1-В

1-Г

1-Д

Запитання 33

Установіть відповідність між подією та її наслідком.


запровадження національної валюти – гривні

«Помаранчева революція»

проведення першого Всеукраїнського референдуму

проведення перших альтернативних виборів до Верховної Ради УРСР


А обрання Президентом України В. Ющенка

Б створення передумов до виходу держави з економічної кризи

В виникнення парламентської опозиції

Г припинення існування Союзу Радянських Соціалістичних Республік

Д створення Автономної Республіки Крим

варіанти відповідей

2-А

2-Б

2-В

2-Г

2-Д

Запитання 34

Установіть відповідність між подією та її наслідком.


запровадження національної валюти – гривні

«Помаранчева революція»

проведення першого Всеукраїнського референдуму

проведення перших альтернативних виборів до Верховної Ради УРСР


А обрання Президентом України В. Ющенка

Б створення передумов до виходу держави з економічної кризи

В виникнення парламентської опозиції

Г припинення існування Союзу Радянських Соціалістичних Республік

Д створення Автономної Республіки Крим

варіанти відповідей

3-А

3-Б

3-В

3-Г

3-Д

Запитання 35

Установіть відповідність між подією та її наслідком.


запровадження національної валюти – гривні

«Помаранчева революція»

проведення першого Всеукраїнського референдуму

проведення перших альтернативних виборів до Верховної Ради УРСР


А обрання Президентом України В. Ющенка

Б створення передумов до виходу держави з економічної кризи

В виникнення парламентської опозиції

Г припинення існування Союзу Радянських Соціалістичних Республік

Д створення Автономної Республіки Крим

варіанти відповідей

4-А

4-Б

4-В

4-Г

4-Д

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест