Контрольна робота. Процеси життєдіяльності тварин (ІІ ч.)

Додано: 3 квітня 2022
Предмет: Біологія, 7 клас
Тест виконано: 340 разів
24 запитання
Запитання 1

Для нервових клітин характерно:

варіанти відповідей

1. Здатність сприймати нервові подразнення.

2. Збудливість.

3. Провідність.

4. Всі зазначені тут процеси.

Запитання 2

Дифузна нервова система характерна для:

варіанти відповідей

1. Кільчастих червів.

2. Кишковопорожнинних.

3. Хордових.

4. Молюсків.

Запитання 3

Відділ мозку до якого доходять сигнали від всіх органів чуття називається:

варіанти відповідей

1. Довгастий мозок.

2. Мозочок.

3. Середній мозок.

4. Проміжний мозок.

Запитання 4

Найбільші розміри передній мозок має у:

варіанти відповідей

1. Птахів.

2. Ссавців.

3. Риб.

4. Амфібій.

Запитання 5

Органи тварин, які здатні сприймати світлові подразнення, називаються:

варіанти відповідей

1. Механорецептори.

2. Хеморецептори.

3. Фоторецептори.

4. Терморецептори.

Запитання 6

 Мішечок, всередині якого розташовані кристалики мінеральної речовини, а на стінках є чутливі волоскові клітини, характерний як орган чуття для:

варіанти відповідей

1. Медуз.

2. Комах.

3. Жаб.

4. Молюсків.

Запитання 7

 У плазунів в органі слуху НЕМА:

варіанти відповідей

1. Внутрішнього вуха.

2. Слухової кісточки.

3. Зовнішнього вуха.

4. Середнього вуха.

Запитання 8

Регуляція роботи тіла при допомозі гормонів називається:

варіанти відповідей

1. Нервова.

2. Гуморальна.

3. Імунна.

4. Центральна.

Запитання 9

Відмінності у зовнішньому вигляді самців та самок називають:

варіанти відповідей

1. Компроміс.

2. Дуалізм.

3. Статевий диморфізм.

4. Модернізм.

Запитання 10

Розмноження поділом навпіл характерне для:

варіанти відповідей

1. Одноклітинних організмів.

2. Кільчастих червів.

3. Молюсків.

4. Всіх зазначених тут форм.

Запитання 11

Клітини, які утворюються при злитті гамет, називають:

варіанти відповідей

1. Яйцеклітини.

2. Сперматозоїди.

3. Зиготи.

4. Спермії.

Запитання 12

Якщо злиття статевих клітин відбувається за межами організму, то воно називається:

варіанти відповідей

1. Поліембріонія.

2. Партеногенез.

3. Внутрішнє.

4. Зовнішнє.

Запитання 13

 Зародковий період у тварин триває до:

варіанти відповідей

1. Моменту запліднення.

2. Виходу із зародкових оболонок.

3. Утворення зиготи.

4. Смерті організму.

Запитання 14

Мезодерма у тварин з’являється на стадії:

варіанти відповідей

1. Тришарового зародка.

2. Двошарового зародка.

3. Одношарового зародка.

4. Зиготи.

Запитання 15

Живонародження передбачає:

варіанти відповідей

1. Вилуплювання організму із яйця.

2. Можливість при розвитку зародка в організмі матері отримувати поживні речовини із крові самки.

3. Розвиток зародка за межами материнського організму.

4. Наявність у яйці міцних оболонок.

Запитання 16

 Для якого із цих організмів характерне відкладання яєць із вапняковою шкаралупою:

варіанти відповідей

1. Птахів.

2. Ссавців.

3. Дощових черв'яків.

4. Всіх зазначених тут організмів.

Запитання 17

Якої стадії нема при розвитку комах із неповним перетворенням:

варіанти відповідей

1. Яйця.

2. Личинки.

3. Лялечки.

4. Всіх перерахованих тут стадій.

Запитання 18

 Яка із цих тварин з’їдає за день їжі більше, ніж важить сама:

варіанти відповідей

1. Синій кит.

2. Домашня кішка.

3. Слон.

4. Карликова білозубка.

Запитання 19

 Встановіть відповідність між функціями личинок та прикладами організмів у яких личинки виконують такі функції. В якій групі ця відповідність вказана вірно: 1) раціональне використання ресурсів; 2) захоплення нових господарів; 3) розселення – а) двостулкові молюски; б) птахи; в) гусениці метелика; г) личинки паразитичних червів.

варіанти відповідей

1. 1 - б, 2 - в, 3 - г.

2. 1 - а, 2 - б, 3 - в.

3. 1 - г, 2 - а, 3 - б.

4. 1 - в, 2 - г, 3 - а.

Запитання 20

Розташуйте у відповідному порядку цих тварин так, щоб продемонструвати ускладнення будови їх головного мозку: а) амфібії; б) птахи; в) риби; г) ссавці; д) рептилії.

варіанти відповідей

1. г, в, а, д, б.

2. в, а, д, б, г.

3. б, а, д, г, в.

4. а, г, в, б, д.

Запитання 21

 Встановіть відповідність між шарами зародка та органами, які із них розвиваються: 1) ектодерма; 2) ентодерма; 3) мезодерма – а) кишечник та легені; б) щупальця у восьминога; в) нервова система; г) м’язи.

варіанти відповідей

1. 1 - г, 2 - б, 3 - а.

2. 1 - а, 2 - г, 3 - б.

3. 1 - б, 2 - г, 3 - в.

4. 1 - в, 2 - а, 3 - г.

Запитання 22

 Розташуйте цих тварин так, щоб продемонструвати збільшення тривалості їх життя. А) карликова білозубка; Б) слон; В) рачки щитні; Г) бичачий ціп’як; Д) арктика ісландська (двостулковий молюск).

варіанти відповідей

1. В, А, Г, Б, Д.

2. А, Д, Г, В, Б.

3. Б, В, Г, Д, А.

4. Д, А, В, Б, Г.

Запитання 23

Розгляньте малюнок та визначте у якій групі термінів вказані структури, що позначені на малюнку цифрами від 1 до 4 у відповідному порядку:

варіанти відповідей

1. Аксон, тіло, ядро, дендрит нейрона.

2. Тіло, аксон, дендрит, ядро нейрона.

3. Ядро, аксон, дендрит, тіло нейрона.

4. Дендрит, тіло, ядро, аксон нейрона.

Запитання 24

Розгляньте малюнок та дайте відповідь на питання у вигляді трицифрового коду. І. Що зображено на малюнку: 1 - цикл розвитку коралового поліпа; 2 - цикл розвитку гідри; 3 - цикл розвитку медузи. ІІ. Якою цифрою на малюнку позначено статеве покоління у циклі розвитку: 1 - цифрою 2, 2 - цифрою 4, 3 - цифрою 7. ІІІ. Яку стадію в розвитку організму позначено цифрою 2: 1 - плаваюча личинка; 2 - поліп; 3 - статевозріла особина.

варіанти відповідей

1. 2, 3, 2.

2. 3, 3, 1.

3. 1, 2, 3.

4. 2, 3, 2.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест