Проф етика підсумковий тест

Додано: 31 січня
Предмет:
18 запитань
Запитання 1

Професійна етика це

варіанти відповідей

моральні вимоги

специфічні моральні вимоги з виконанням певної професійної діяльнності

Запитання 2

Визначити основні функції і завдання професійної етики:

варіанти відповідей

створення наукової системи вимог до моральних якостей, які необхідні працівникам

моральне регулювання професійних відносин;

підвищення професіної майстерності спеціаліста;

немає правильної відповіді

Запитання 3

Форма суспільної свідомості, що становить сукупність системи ідей, принципів, законів, норм і правил поведінки та діяльності, які регулюють гуманні стосунки між людьми за будь-якої ситуації на демократичних засадах або керуються люди у своєму житті та діяльності це...

варіанти відповідей

мораль

закон

професійна етика

немає правильної відповіді

Запитання 4

Оновними поняттями моралі є:

варіанти відповідей

добро і зло

справедливість і несправедливість

честь і безчестя

немає правильної відповіді

Запитання 5

Види відчуттів:

варіанти відповідей

зорові, нюхові

слухові, смакові, органічні

вібраційні, шкіряні, статичні, кінестезичні

немає правильної відповіді

Запитання 6

Характеризує динамічний бік психічних реакцій людини - її темп, швидкість, ритм, інтенсивність це ...

варіанти відповідей

темперамент

настрій

Запитання 7

Визначити тип темпераменту:

Тип темпераменту, який характеризується високою активністю і швидкою реакцією. Яскраво виражений екстраверт, якому складно стримувати свої почуття. Енергійний, але не відрізняється стриманістю, запальний, може різко змінювати свій емоційний стан.

Може проявляти високу працездатність, але зазвичай його поривів вистачає ненадовго, а високий рівень активності на старті, призводить до швидкого виснаження.

варіанти відповідей

холерик

сангвінік

флегматик

меланхолік

Запитання 8

Визначити тип темпераменту:

Активний і емоційний тип темпераменту. На відміну від холерика, має більш позитивні погляди на світ і настрій його переважно зі знаком плюс. Зазвичай швидко реагує на події, має жваву міміку. Легко перемикає увагу, але при цьому, може довго працювати над певним завданням, не втрачаючи фокусу.

нескладно примиритися з невдачами чи неприємностями, вони не здатні вивести його «з ладу» надовго. Найбільшу продуктивність проявляє, якщо робота йому дійсно цікава. У той же час, нудні завдання швидко провокують байдужість з його сторони.

варіанти відповідей

Сангвінік

Холерик

Меланхолік

Флегматик

Запитання 9

Визначити тип темпераменту:

Найбільш спокійний і врівноважений тип темпераменту, якого складно вивести з себе. Зовні виглядає незворушною, скупою на прояв емоцій людиною, для якої взаємодія з оточуючими людьми не має особливого значення.

В роботі відрізняється наполегливістю і завзятістю, які в повній мірі компенсують його неспішний ритм, не боїться рутини, і часто є ідеальним виконавцем для вирішення тривалих у часі, монотонних завдань.

варіанти відповідей

Сангвінік

Меланхолік

Флегматик

Холерик

Запитання 10

Визначити тип темпераменту:

Чутливий, вразливий і ранимий тип темпераменту, який найчастіше є вираженим інтровертом. Може дуже гостро реагувати на різні зовнішні чинники, аж до того, що навіть незначний привід може викликати в нього сльози і тривалу образу.

Як правило, не впевнений в своїх силах, швидко може опускати руки в разі невдачі, відрізняється боязкістю і підвищеною стомлюваністю.

варіанти відповідей

Холерик

Сангвінік

Меланхолік

Флегматик

Запитання 11

Процес становлення стійких психологічних утворень особистості під впливом об'єктивних та спеціально створених для цього умов, коли її дія та вчинки в результаті їх багаторазових повторень стають звичками та визначають типову модель поведінки особи це

варіанти відповідей

формування характеру

формування темпераменту

формування професіної етики

Запитання 12

До якого види спілкування належать жести, тембр голосу, інтонація:

варіанти відповідей

вербальна комунікація

невербальна комунікація

немає правильної відповіді

Запитання 13

До якого види комунікації належить мова -

варіанти відповідей

вербальна комунікація

невербальна комунікація

немає правильної відповіді

Запитання 14

Зіткнення протилежних цілей, позицій та поглядів суб'єктів соціальної взаємодії.

варіанти відповідей

ситуація

інцидент

спілкування

конфлікт

Запитання 15

Конфлікти, учасники яких діють на підставі особистої неприязні. 

варіанти відповідей

Особистісні

Емоційні

Групові

Раціональні

Запитання 16

Усунення причин, що породили конфлікт, вичерпання предмета протиборства. 

варіанти відповідей

 Вирішення конфлікту


Врегулювання конфлікту

Запитання 17

Згода з кимось у чомусь, що досягається взаємними поступками; поступка заради досягнення мети.

варіанти відповідей

Медіація

Компроміс

Суперництво

Консенсус

Запитання 18

Спеціаліст «сфери послуг» при взаємодії з клієнтом повинен проявляти:

варіанти відповідей

делікатність

тактовність

коректність

зарозумілість

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест