Професійна етика - це
Об'єктом професійної етики є
Сукупність моральних приписів, норм, оцінок, кодексів і наукових теорій про належну поведінку особистості в діловому спілкуванні, що випливають з соціальних функцій і обумовлених специфікою професії
Передача інформації від однієї людини до іншої за допомогою вербальних та невербальних способів - називається....
На які теми не можна спілкуватися з клієнтом
Основні поняття професійної етики
Визнання цінності, неповторності кожної людської особистості, утвердження в повсякденній діяльності її прав не тільки на життя, здоров'я, а й на честь, гідність і свободу - це
Що не рекомендується дарувати у діловій сфері
Що не рекомендується дарувати у діловій сфері
Що рекомендується дарувати у діловій сфері
Що є причиною об'єктивного характеру виникнення конфлікту на роботі?
Про який тип так званого важкого керівника йде мова:
відкладає своє рішення будь-якою ціною та намагається обходитися твердженнями загального характеру, уникає конкретних дій. Дуже побоюється зробити помилку, котра продемонструє його некомпетентність. При спілкуванні спробуйте знайти «скритий бар’єр», який йому заважає. Запитуйте, що він має на увазі, коли говорить двозначні фрази. Уникайте тиску на нього, проте використовуйте позитивні прийоми. Підтримуйте його після прийняття ним рішення та скажіть, як сильно він допоміг.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома