Всеукраїнський національний конгрес відбувся в
Прочитайте фрагмент історичного документа та виконайте завдання.
«Пробувши кілька тижнів у Петрограді, втративши всяку надію одержати якусь відповідь від Временного Правительства, Делегація Центральної Ради після тих принижень, яких зазнала в передпокоях міністерських і Ради робітничих депутатів, повернулася, без всякої офіційної відповіді… до Києва. А в той час… Правительство, нарешті, вирішило й ухвалило одкинути домагання Української Центральної Ради».
У якому році відбулася подія, описана в джерелі?
Якою була головна вимога української делегації в Петрограді?
Ухваливши Другий Універсал, Українська Центральна Рада
Яка подія стала однією з причин збройного виступу самостійників у Києві (липень 1917 р.)?
Ухвалення якого Універсалу Української Центральної Ради дало поштовх до створення Генерального Секретаріату?
Що стало безпосереднім наслідком оприлюднення цитованого документа?
«…визнаючи, що доля всіх народів Росії міцно зв’язана… ми [Центральна Рада] рішуче ставимось проти замірів самовільного здійснення автономії України до Всеросійського Учредительного Зібрання…»
Укажіть портрет діяча, про якого йдеться в цитованому документі:
«Він залишався романтиком, навіть очолюючи перший український уряд — Генеральний секретаріат, він жив більше емоціями та образами, ніж реаліями повсякденного життя. Пафосом, його революційним ідеалізмом були просякнуті навіть акти державної ваги — Універсали Центральної Ради, до творення яких він мав безпосереднє відношення».
Яку позицію займала Українська Центральна Рада у відносинах з Тимчасовим урядом Росії?
Установіть послідовність подій Української революції (1917–1918 рр.).
А ухвалення Першого Універсалу Української Центральної Ради
Б скликання Всеукраїнського національного конгресу
В утворення Української Центральної Ради
Г створення Генерального Секретаріату
Яке гасло українського національно-визвольного руху відповідає змісту Першого Універсалу Української Центральної Ради?
Лідером самостійницького руху був
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома