Програма з літератури: структура, специфіка, стратегія

Додано: 10 квітня 2020
Предмет: Українська література
Тест виконано: 15 разів
14 запитань
Запитання 1

Мовно-літературна освіта за діючою Програмою (УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. Програма для 5-9-х класів ЗНЗ Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804) передбачає. Оберіть варіанти відповідей.

варіанти відповідей

вивчення літератури як мистецтва

вивчення літератури як тексту

розвиток комунікативної компетентності

компетентнісний підхід

підхід до освіти за формулою "знання, уміння, навички"

діяльнісний, особистісно зорієнтований підходи

Запитання 2

Програма є складовою частиною поняття

варіанти відповідей

план-конспект

календарно-тематичне планування

курикулум

журнал

стандарт

Запитання 3

Однією із стратегій Програми є компетентнісний підхід до навчання. Компетенція - це ..... Оберіть одну правильну відповідь

варіанти відповідей

знання

навички

обізнаність

освіченість

Запитання 4

Динамічна комбінація знань, способів мислення, поглядів, цінностей, навичок, умінь, інших особистих якостей, що визначає здатність особи успішно провадити професійну та/або подальшу навчальну діяльність - таке визначення у Програмі має ...

варіанти відповідей

освіта

урок

концепція

компетентність

наскрізна лінія

Запитання 5

Складовими цього поняття є результати

предметні (формуються засобами одного навчального предмета),

міжпредметні (виробляються під час вивчення кількох предметів),

ключові (формуються в процесі навчання й соціалізації і необхідні особистості для життєдіяльності загалом). Мова йде про

варіанти відповідей

наскрізні лінії

компетентність

знання

Запитання 6

Програма з української літератури для 5–9 класів спрямована на утвердження серед школярів /школярок культури .... Оберіть одну правильну відповідь

варіанти відповідей

комунікування

читання

інтерпретації

естетики

Запитання 7

За Програмою з української літератури для 5–9 класів, відповіддю на прочитані твори має бути вияв ... Оберіть одну правильну відповідь

варіанти відповідей

інтерпретації

емоції

переказу

декламації

Запитання 8

1.     Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами.

2.     Спілкування іноземними мовами.

3.     Математична компетентність.

4.     Компетентності в природничих науках і технологіях.

5.     Інформаційно-цифрова компетентність.

6.     Уміння вчитися впродовж життя.

7.     Ініціативність і підприємливість.

8.     Соціальна та громадянська компетентності.

9.     Обізнаність та самовираження у сфері культури.

10. Екологічна грамотність і здорове життя.

Це складові компетентності

варіанти відповідей

предметної

ключової

міжпредметної

Запитання 9

Предметною компетентністю, за Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти, дисципліни "Українська література" буде ... Оберіть одну правильну відповідь

варіанти відповідей

комунікативна

естетична

літературна

мовна

мовно-літературна

Запитання 10

Для увиразнення, чіткості ключових компетентностей у Програмі також передбачені .... Оберіть одну правильну відповідь

варіанти відповідей

компетенції

міжпредметні зв'язки

наскрізні лінії

мистецький контекст

уроки літератури рідного краю

Запитання 11

«Екологічна безпека та сталий розвиток» 

«Громадянська відповідальність» 

«Здоров'я і безпека» 

«Підприємливість і фінансова грамотність» 

Це перелік ... Оберіть одну правильну відповідь

варіанти відповідей

компетенцій

наскрізних ліній

компетентностей

міжпредметних зв'язків

Запитання 12

Компетентнісний потенціал предмета «Українська література» - це формування в процесі вивчення предмета ... Оберіть одну правильну відповідь


варіанти відповідей

предметних компетентностей

ключових компетентностей 

міжпредметних компетентностей

Запитання 13

Учень / учениця:

розповідає про літературу як мистецтво слова;

розповідає коротко про творче життя Т. Шевченка, І. Франка; називає цікаві факти з життя інших письменників, творчість яких вивчається;

знає, коментує, переказує зміст творів, що вивчаються; визначає їх тему, ідею, головні проблеми, особливості композиції, жанрові ознаки, автобіографічні мотиви (якщо є), специфічні ознаки національної літератури;

пояснює умовність ситуацій, зображених у поетичних творах, метафоричний підтекст; характеризує образи; аналізує роль засобів образотворення; 

розкриває основні ознаки і використовує під час аналізу художнього твору літературознавчі поняття суспільно-побутові пісні, коломийки, історична повість, балада, героїко-романтична повість, автобіографічний твір, новела, метаморфози, ідея, композиція.

Це орієнтовний перелік результатів навчальної діяльності учнів 7 класу, а саме ....

Оберіть одну правильну відповідь


варіанти відповідей

ключові компетентності

наскрізні лінії

предметні компетентності

міжпредметні компетентності

Запитання 14

Учень / учениця:

висловлює судження про функції мистецтва, його місце в житті людини;

усвідомлює потребу в розвитку творчої уяви, фантазії;

володіє читацькими стратегіями (вибіркове, динамічне, оглядове та ін. читання);

групує і класифікує матеріал на основі певних критеріїв, узагальнює його, робить висновки;

видобуває інформацію з кількох, у т.ч, й електронних, джерел; критично осмислює їх;

формулює самостійно (під керівництвом учителя) навчальну задачу; визначає й обґрунтовує раціональну послідовність навчальних дій; виробляє самостійно алгоритм дій;

здійснює контроль і самоконтроль навчальної діяльності, оцінює її;

організовує і здійснює діяльність у групі. 

Це орієнтовний перелік результатів навчальної діяльності учнів 7 класу, а саме ....

Оберіть одну правильну відповідь

варіанти відповідей

предметні компетентності

міжпредметні компетентності

наскрізні лінії

ключові компетентності

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест