Програми для малювання зображень

Додано: 14 лютого 2023
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 18 разів
11 запитань
Запитання 1

Команда, що переміщує Черепашку з поточного положення в точку на полотні із зазначеними координатами

варіанти відповідей

setx(x)

goto(х, у)

home()

хсоr()

Запитання 2

Команда, що задає абсцису точки розміщення Черепашки на полотні 

варіанти відповідей

setx(x)

goto(х, у)

хсоr()

home()

Запитання 3

Команда, що визначає ординату точки розміщення Черепашки на полотні

варіанти відповідей

sety(y)

goto(х, у)

home()

yсоr()

Запитання 4

Команда, що задає повільну швидкість переміщення Черепашки

варіанти відповідей

home()

speed()

yсоr()

goto(х, у)

Запитання 5

Для завантаження команд роботи з Черепашкою потрібна команда:

варіанти відповідей

from tkinter import * 

from random import* 

from turtle import * 

Запитання 6

Які з команд означають Підняти перо та Опустити перо?

варіанти відповідей

fd(10)

down () 

right(90)

up () 

Запитання 7

Яка з команда змінює зображення стрілочки на зображення Черепашки?

варіанти відповідей

fd(10)

shape('turtle')

right(90)

up () 

Запитання 8

Команда щоб перемістити виконавця на 10 кроків уперед у попередньо заданому напрямку

варіанти відповідей

fd(10)

shape('turtle')

right(90)

up () 

Запитання 9

Команда щоб очистити полотно.

варіанти відповідей

reset()

shape('turtle')

right(90)

up () 

Запитання 10

Команда щоб установити товщину лінії олівця в 4 пікселі

варіанти відповідей

width(4)

down()

right(4)

color("red")

Запитання 11

Команда щоб повернути виконавця на 90 градусів праворуч (за годинниковою стрілкою)

варіанти відповідей

width(90)

down()

right(90)

color("red")

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест