Програми і роботи

Додано: 26 квітня
Предмет: Інформатика, 6 клас
20 запитань
Запитання 1

Яка з груп команд використовується в середовищі Скретч для того щоб отримати поле для введення даних в програмі?


варіанти відповідей

Оператори

Датчики

Події

Величини

Запитання 2

Величина, яка має одне й те саме значення в будь-які моменти часу, називається …


варіанти відповідей

 змінною

 константою

Запитання 3

Величина, яка в різні моменти часу може набувати різних значень, називається …

варіанти відповідей

константою

змінною

Запитання 4

Яку групу команд потрібно використати для роботи зі змінними в середовищі Скретч?


варіанти відповідей

 Датчики

Змінні

Оператори

Події

Запитання 5

Чи можна створити змінну, яка буде використовуватися тільки для певного спрайту?


варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 6

Якому результату відповідає команда зображена на малюнку?


варіанти відповідей

Відповідає властивості приймати тільки зліва направо

Надано значення 100 одиниць вгору від центра сцени

Надано значення 100 одиниць праворуч від центра сцени

 Рух спрайта починається зліва направо

Запитання 7

Що буде результатом виконання даної команди?


варіанти відповідей

На екрані з’явиться текст «Привіт?»

 Затримка виконання команди на 1 секунду

 На екрані з’явиться текст «Привіт?» та поле для введення даних

 Переміщення об’єкта на 10 кроків

Запитання 8

Що буде результатом виконання даної програми при натиснутій клавіші пропуск?


варіанти відповідей

Нічого не відбудеться

 Об'єкт переміститься на 10 кроків

 Об'єкт переміститься на 13 кроків

 Об'єкт переміститься на 30 кроків

Запитання 9

Що буде результатом виконання даної програми при натиснутій стрілці вправо на клавіатурі?


варіанти відповідей

 Об'єкт переміститься на 13 кроків

Нічого не відбудеться

Об'єкт переміститься на 10 кроків

Об'єкт переміститься на 30 кроків

Запитання 10

Що буде результатом виконання даної програми при натиснутій стрілці вгору на клавіатурі?


варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 44 кроків

Об'єкт переміститься на 30 кроків

 Нічого не відбудеться

Об'єкт переміститься на 14 кроків

Запитання 11

Якому результату відповідає команда зображена на малюнку?


варіанти відповідей

 Гучність знижено на 10 одиниць

 Гучність збільшено на 10 одиниць

 Темп збільшено на 20 ударів за хвилину

 Темп збільшено на 10 ударів за хвилину

Запитання 12

Яка подія запустить виконання даної програми?


варіанти відповідей

Натиснення цифри 3 на клавіатурі

Натиснення на об’єкт на сцені

Натиснення клавіши Пропуск

При зміні гучності

Запитання 13

Що буде результатом виконання даної програми?


варіанти відповідей

Об’єкт переміститься на 10 кроків


Об’єкт переміститься на 100 кроків

Об’єкт переміститься на 1000 кроків

Нічого не відбудеться

Запитання 14

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Об’єкт переміститься на 30 кроків

Об’єкт переміститься на 20 кроків


Об’єкт переміститься на 10 кроків

Об’єкт переміститься на 15 кроків

Запитання 15

Що буде результатом виконання даної програми?


варіанти відповідей

 Об’єкт переміститься на 110 кроків

Об’єкт переміститься на 60 кроків

Об’єкт переміститься на 50 кроків

 Об’єкт переміститься на 100 кроків

Запитання 16

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Об’єкт переміститься на 50 кроків

Об’єкт переміститься на 20 кроків

Об’єкт переміститься на 30 кроків

Об’єкт переміститься на 40 кроків

Запитання 17

Яку групу потрібно обрати для створення підпрограми в середовищі Скретч?

варіанти відповідей

4

3

2

1

Запитання 18

Яку назву має підпрограма розміщена праворуч?

варіанти відповідей

Блок 1

Блок 2

Моя програма

Підпрограма

Запитання 19

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

 Нічого не відбудеться

Об'єкт переміститься на 30 кроків

Об'єкт переміститься на 35 кроків

Об'єкт переміститься на 5 кроків

Запитання 20

Що буде результатом виконання даної програми?


варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 5 кроків

Об'єкт переміститься на 35 кроків

Нічого не відбудеться

Об'єкт переміститься на 30 кроків

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест