Програмне опрацювання події

Додано: 22 березня 2022
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 78 разів
10 запитань
Запитання 1

Яку команду в середовищі Скретч треба використати для того, щоб перший об'єкт передав повідомлення, а другий об'єкт після отримання цього повідомлення починає виконувати дії?

варіанти відповідей

оповістити

ковзати

повідомлення

доторкається кольору

Запитання 2

Яку з команд потрібно використати для призупинення проекту на деякий час?

варіанти відповідей

4

3

2

1

Запитання 3

На який час затримається переміщення об’єкта на сцені?

варіанти відповідей

 На 100 секунд

На 10 хвилин

На 1 секунду

 На 10 секунд

Запитання 4

Що буде результатом виконання даної команди?

варіанти відповідей

На екрані з’явиться текст «Привіт?» та поле для введення даних

Затримка виконання команди на 1 секунду

На екрані з’явиться текст «Привіт?»

Переміщення об’єкта на 10 кроків

Запитання 5

Яку команду слід використати для того щоб встановити таймер?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 6

Якій з команд відповідає дане значення «Значення властивості зліва збігається із значенням властивості справа»?

варіанти відповідей

2

3

1

Запитання 7

Яку команду слід використати для того щоб визначити день тижня?

варіанти відповідей

4

1

2

3

Запитання 8

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Нічого не відбудеться

Об’єкт перемістить на 10 кроків

З’явиться запит «Котра година?»

З’явиться запит «Який день тижня сьогодні?»

Запитання 9

Яку з подій потрібно використати для того щоб запуск команд відбувався при натисненні «прапорця»?

варіанти відповідей

3

4

5

2

1

Запитання 10

Яку команду в середовищі Скретч треба використати для перевірки чи доторкається об'єкт певного кольору?

варіанти відповідей

оповістити

ковзати

повідомлення

доторкається кольору

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест