6 Програмне опрацювання події

Додано: 3 квітня 2022
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 220 разів
12 запитань
Запитання 1

Скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до розв'язання поставленої задачі

варіанти відповідей

алгоритм

висновок

задача

рівняння

Запитання 2

Назвіть типи алгоритмів, виберіть всі можливі варіанти:

варіанти відповідей

Розгалуження

Слідування

Повторення

Алгоритмічні

Графічні

Запитання 3

Алгоритмічна структура, в якій обирається той чи інший сценарій команд для виконання, залежно від умови, називається:

варіанти відповідей

Слідування

Розгалуження

Повторення

Алгоритм

Запитання 4

Вкажи на команду для реалізації розгалуження неповної форми в середовищі Скретч

варіанти відповідей
Запитання 5

Повторення - це ...

варіанти відповідей

алгоритмічна структура, в якій виконання певної послідовності дій залежить від істинності певної умови.

алгоритмічна структура, в якій певна послідовність дій може бути виконана кілька разів.

алгоритмічна структура, в якій дії виконуються послідовно одна за одною.

Запитання 6

Щоб побудувати квадрат скільки раз потрібно повторити цикл?

варіанти відповідей

2

4

6

Запитання 7

Як називається файл, який ми створюємо у середовищі Scretch?

варіанти відповідей

алгоритм

програма

проєкт

команда

Запитання 8

Scratch - це

варіанти відповідей

Графічний редактор

Текстовий редактор

Середовище програмування

Гра

Запитання 9

Основними об'єктами середовища Scratch є

варіанти відповідей

сцена

спрайт

фон

скрипт

супровід

Запитання 10

Як називається виконавець, що з'являється при запуску програми Скретч?

варіанти відповідей

Рудий Кіт

Рижик

Лисичка

Запитання 11

До якої групи команд належать дані команди?

варіанти відповідей

Рух

Керувати

Олівець

Запитання 12

Для створення нового об'єкта у проекті використовують

варіанти відповідей

дані Скретч

бібліотеку Скретч

сцену Скретч

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест