Програмне опрацювання подій

Додано: 12 квітня 2019
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 196 разів
6 запитань
Запитання 1

Яку команду слід використати для того щоб встановити таймер?

варіанти відповідей

4

3

2

1

Запитання 2

При якій умові об’єкт переміститься на 10 кроків?

варіанти відповідей

На клавіатурі натиснуто клавішу пропуск та стрілку праворуч одночасно

На клавіатурі натиснуто клавішу пропуск або стрілку праворуч

Не потрібно татискати жодної клавіші на клавіатурі

Доторкнутися вказівником миші до об'єкта

Запитання 3

Якій з команд відповідає дане значення «Значення властивості зліва менше від значення властивості справа»?

варіанти відповідей

2

3

1

4

Запитання 4

У середовищі Скретч можна створювати програми з умовами, у яких можна порівнювати значення властивостей системи об’єкта. Для цього використовують датчики, які мають …

варіанти відповідей

форму овала

шестигранну форму

форму квадрата

форму трикутника

Запитання 5

У командах циклу чи розгалуження, які передбачають запис умов, використовують блоки з групи Датчики, зовнішній вигляд яких має …

варіанти відповідей

шестигранну форму

форму овала

форму квадрата

форму трикутника

Запитання 6

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Нічого не відбудеться

Об’єкт перемістить на 10 кроків

З’явиться запит «Який день тижня сьогодні?»

З’явиться запит «Котра година?»

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест