Програмні об'єкти та програмне опрацювання події в Scratch 2

Додано: 15 січня 2021
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 48 разів
10 запитань
Запитання 1

Як ще називають виконавців у Scratch 2?

варіанти відповідей

героями

учасниками

спрайтами

Запитання 2

Що в перекладі з англійської означає sprite?

варіанти відповідей

уявний герой

учасник гри

виконавець

Запитання 3

Переглянути та змінити значення властивостей будь якого об’єкта можна в розділі...

варіанти відповідей

редагувати

Інформація

допомога

Запитання 4

Як створити новий спрайт у проєкті?


варіанти відповідей

Обрати готовий об’єкт з бібліотеки спрайтів.

Намалювати у графічному редакторі, убудованому в середовище Scratch 2.

Уставити з файла.

Сфотографувати камерою, підключеною до комп’ютера.

Всі варіанти відповіді вірні.

Запитання 5

Оберіть основні властивості спрайта

варіанти відповідей

ім'я

розмір

кількість

напрямок

Запитання 6

Оберіть кнопку, за допомогою якої можна намалювати новий спрайт

варіанти відповідей
Запитання 7

Оберіть основні властивості сцени

варіанти відповідей

Розмір

Спрайти

Напрямок

Тло

Запитання 8

Які дії можна виконувати над спрайтами?

варіанти відповідей

Одягати

Дублювати

Сховати

Вилучати

Запитання 9

Чи можна у Scratch намалювати виконавця самостійно?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 10

Скрипти - це..

варіанти відповідей

завдання для виконавця

вимоги для виконавця

програми для виконавця

команди для виконавця

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест