5 липня о 18:00Вебінар: «Щоденні-3» та «Щоденні-5»: незамінна частина уроку в Новій українській школі

Програмні об'єкти та програмне опрацювання події в Scretch 2

Додано: 25 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 37 разів
9 запитань
Запитання 1

У Scratch 2 виконавців називають

варіанти відповідей

спрайтами

алгоритмами

образами

костюмами

Запитання 2

Виберіть програмні об'єкти в середовищі Scratch.

варіанти відповідей

скрипт

сцена

образ

спрайт

проєкт

рудий кіт

Запитання 3

Вкажіть на кнопку Обрати готовий об'єкт з бібліотеки спрайтів

варіанти відповідей
Запитання 4

Відмітьте ті команди, які змінюють значення властивостей виконавців у середовищі Scratch.

варіанти відповідей
Запитання 5

Запуск програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента

варіанти відповідей
Запитання 6

Над об'єктами у програмних середовищах можна виконувати дії:

варіанти відповідей

редагування

форматування

створення

видалення

збереження

Запитання 7

Вкажіть на інструмент Дублювати

варіанти відповідей
Запитання 8

Вкажіть на команди, які є подіями:

варіанти відповідей
Запитання 9

Оберіть скрипт, який відповідає опису події: " Якщо під час виконання проекту буде натиснуто ліву кнопку миші, то спрайт вимовить «Привіт!» і змінить свій розмір"


варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест