Програмні об'єкти та програмне опрацювання подій в Scratch 2

Тест створено для перевірки знань учнів за підручником: Інформатика 6 клас, Й. Я. Ривкінд [та ін.]. - Київ: Генеза, 2019. після вивчення 1 теми розділу "Алгоритми та програми"

Додано: 9 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 806 разів
11 запитань
Запитання 1

Як називають виконавця в середовищі Scratch 2

варіанти відповідей

Спрайт

Рудий кіт

Образ

Сцена

Запитання 2

Познач програмні об'єкти в середовищі Scratch 2

варіанти відповідей

Сцена

Образ

Скрипт

Спрайт

Запитання 3

Познач властивості спрайта

варіанти відповідей

Ім'я

Положення на Сцені (координати)

Напрямок руху

Стиль обертання

Скрипт

Спрайт

Запитання 4

Позначити властивості Сцени

варіанти відповідей

Тло

Розміт

Ім'я

Скрипт

Спрайт

Координати

Запитання 5

Як можна додати нового виконавця в Scratch?

варіанти відповідей

Обрати з бібліотеки

Намалювати у вбудованому редакторі

Завантажити з файлу

Перетянути з вкладки Образи

Перетянути з Панелі скриптів

Вибравши об'єкт Сцена

Запитання 6

Які розміри має сцена?

варіанти відповідей

480 на 360 кроків

360 на 480 кроків

-240 на 240 кроків

-180 на 180 кроків

Запитання 7

Де можна вибрати дії, які можна виконати над Спрайтом?

варіанти відповідей

В контекстному меню об'єкта

В рябку меню програми

У вкладці Скриптів

В Панелі скриптів

Запитання 8

В яких групах Скриптів розташовано команди, якими можна змінити значення властивостей об'єктів?

варіанти відповідей

Подія

Олівець

Керування

Звук

Датчики

Величини

Запитання 9

Як називається алгоритм створений в Scratch?

варіанти відповідей

Правило

Скрипт

Інструкція

Файл

Запитання 10

Які команди відносяться до групи Рух?

варіанти відповідей
Запитання 11

Які команди розташовано в групі Події?

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест