Що є програмними об'єктами середовища Scratch?
Оберіть основні властивості спрайта
Оберіть основні властивості сцени
Оберіть кнопку, за допомогою якої можна намалювати новий спрайт
Які дії можна виконувати над спрайтами?
Що відноситься до події?
В розділі Інформація (що відноситься до спрайту) можна змінити:
Змінити значення властивостей розташування та напрямку руху об'єкта можна за допомогою команд:
На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?
Якщо натиснуто клавішу «стрілка вгору», що зробить об’єкт при такій умові?
Яка буде довжина сторони квадрата при такій команді?
Вкажіть до якого блоку відносяться команди зображені на малюнку?
Яким буде результат виконання даної програми якщо мишку натиснуто?
Вам надано фрагмент програмного коду. Скажіть, як саме буде рухатись спрайт під час його виконання?
Скільки команд розміщено в тілі даного циклу?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома