Програмування в середовищі Kturtle(II частина)

Додано: 2 лютого 2023
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 60 разів
9 запитань
Запитання 1

penup - це команда, яка

варіанти відповідей

підіймає перо над холстом, не малює

опускає перо на холст, малює

при досягненні краю холста, Черепашка не зникне, а буде на протилежній стороні.

Черепашка “зникне”

Запитання 2

Команда reset

варіанти відповідей

Очищує робоче поле

Записується на початку програми

Записується в кінці програми

Ставить черепашку у вихідне положення

Запитання 3

Оберіть правильну відповідь

варіанти відповідей

Алгоритм з повним розгалудженням

Алгоритм з неповним розгалудженням

Запитання 4

Оберіть правильну відповідь

варіанти відповідей

Алгоритм з повним розгалудженням

Алгоритм з неповним розгалудженням

Запитання 5

Оберіть правильну відповідь


варіанти відповідей

Алгоритм з повним розгалудженням

Алгоритм з неповним розгалудженням

Запитання 6

Оберіть правильну відповідь:




варіанти відповідей

Алгоритм з повним розгалудженням

Алгоритм з неповним розгалудженням

Запитання 7

Яке зображення отрмаємо в результаті виконання цих команд

варіанти відповідей

Трикутник

Квадрат

Прямокутник

Діагональ

Запитання 8

Яке зображення отрмаємо в результаті виконання цих команд

варіанти відповідей

Трикутник

Квадрат

Прямокутник

Діагональ

Запитання 9

direction - це команда, яка

варіанти відповідей

встановлює напрямок Черепашки на Х градусів відносно від 0 градусів, а не відносно попереднього напрямку. 

встановлює напрямок Черепашки на Х градусів відносно від попереднього напрямку. 

Означає поворот направо

Означає поворот наліво

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест