Програмування В Скретч

Додано: 8 листопада 2021
Предмет: Інформатика, 10 клас
Тест виконано: 31 раз
55 запитань
Запитання 1

Алгоритм - це...

варіанти відповідей

об'єкт, який здатний виконувати команди

скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до розв'язання певної задачі

набір команд, який може виконати певний виконавець

це повідомлення, яке спонукає до дії

Запитання 2

Алгоритм опрацювання даних, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп'ютером

варіанти відповідей

- це мова програмування

- це python

- це комп'ютерна програма

- це scratch

Запитання 3

Дані, призначені для введення

варіанти відповідей

вхідні

вихідні

проміжні

Запитання 4

Результат виконання програми ... дані

варіанти відповідей

вхідні

вихідні

проміжні

Запитання 5

Файл, створений у середовищі Scratch, називають 

варіанти відповідей

проектом

алгоритмом

контейнером

програмою

Запитання 6

Програмними об'єктами в Scratch є:

варіанти відповідей

  спрайт

   скрипт

   сцена

  подія

Запитання 7

Яку назву має об'єкт-виконавець у Скретч?

варіанти відповідей

 cкретч


cпрайт 

кіт

робот

Запитання 8

Новий спрайт у Scratch можна:

варіанти відповідей

 лише намалювати в графічному редакторі, вбудованому в середовище Scratch

  лише вставити з іншого файла

  сфотографувати камерою, підключеною до комп'ютера

  лише обрати готовий об'єкт з бібліотеки спрайтів

 всі перелічені варіанти можна використати

Запитання 9

Що зображено на малюнку

варіанти відповідей

 інформація про об'єкт Рудий кіт

меню для створення нового об'єкта

 інформація про сцену

  Інформація про сцену та новий об'єкт

Запитання 10

Яку кнопку вибрати, щоб створити новий спрайт із камери

варіанти відповідей
Запитання 11

Яку кнопку вибрати, щоб намалювати новий спрайт

варіанти відповідей
Запитання 12

На вкладці Тло можна змінити зображення на тлі Сцени:

варіанти відповідей

 завантажувати тло з файла

 отримати з камери

 використати зображення з бібліотеки

 редагувати фон засобами графічного редактора

Запитання 13

Чи можна змінити значення деяких властивостей спрайтів під час виконання проекту

варіанти відповідей

так

ні

не знаю

Запитання 14

Тип обертання, змінити на, задати значення, відбивати від меж. Це команди

варіанти відповідей

 групи події

  групи рух

  групи керувати

  групи звук

Запитання 15

Щоб зробити копію Спрайта, потрібно виконати команду

варіанти відповідей

копіювати

вирізати

вставити

дублювати

Запитання 16

Що буде зі спрайтом після виконання такого фрагмента

варіанти відповідей

 постійно рухається і через кожні 10 кроків змінює колір

  постійно рухається і через кожні 25 кроків змінює колір

  переміщається на 10 кроків та зупиняється біля межі

переміщається на 10 кроків

Запитання 17

Виберіть скрипт, за допомогою якого у Середовищі Скретч виконавець реалізує проект "Зірка":

варіанти відповідей
Запитання 18

Виберіть скрипт, за допомогою якого у Середовищі Скретч виконавець реалізує проект "Квадрат":

варіанти відповідей
Запитання 19

Який алгоритм реалізує Спрайт у Середовищі Скретч?

варіанти відповідей

Алгоритм з неповним розгалуженням

Алгоритм з повним розгалуженням

Лінійний алгоритм

Алгоритм з повторенням

Запитання 20

Виберіть скрипт, за допомогою якого у Середовищі Скретч виконавець реалізує проект "Коло":

варіанти відповідей
Запитання 21

Із запропонованих виберіть блок-схему алгоритму з повторенням:

варіанти відповідей
Запитання 22

Із запропонованих виберіть блок-схему алгоритму з розгалуженням:

варіанти відповідей
Запитання 23

Із запропонованих виберіть блок-схему лінійного алгоритму:

варіанти відповідей
Запитання 24

Існують такі типи алгоритмів:

варіанти відповідей

Лінійні

Графічні

З розгалуженням

Словесні

З повторенням

Запитання 25

Виберіть із запропонованих всі форми подання алгоритмів:

варіанти відповідей

Графічна

Словесна

Відео

У вигляді жестів

У вигляді сигналів

Запитання 26

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

Змінити тло на тло1

варіанти відповідей

Змінює яскравість образу

Змінює колір образу

Змінює розмір образу

Змінює тло сцени

Запитання 27

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

 Чекати 2 секунди

варіанти відповідей

Запускає програму через 2 секунду

Видаляє програму через 2 секунду

Зупиняє програму через 2 секунду

Призупиняє програму на 2 секунду

Запитання 28

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

 Наступний образ

варіанти відповідей

Змінює колір образа

Змінює даний образ на наступний

Змінює гучність звуку

Змінює розмір образа

Запитання 29

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

Змінити розмір на 10

варіанти відповідей

Змінює розмір образу

Змінює колір образу

Змінює даний образ на наступний

Видаляє образ

Запитання 30

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

Встановити ефект колір в 0

варіанти відповідей

Змінює даний образ на наступний

Змінює колір образу

Змінює розмір образу

Змінює яскравість образу

Запитання 31

Визначіть форму подання алгоритму.

Дано послідовність команд, кожна з яких має свій порядковий номер і сформульована мовою людського спілкування?


варіанти відповідей

формульна

графічна

словесна

Запитання 32

На скільки кроків переміститься виконавець в результаті виконання програми?

варіанти відповідей

0

13

17

30

Запитання 33

На скільки кроків переміститься виконавець в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

8

5

14

27

Запитання 34

Яка кнопка вилучає блок з програми в середовищі Скретч

варіанти відповідей
Запитання 35

Яка кнопка дублює блок у програмі в середовищі Скретч

варіанти відповідей
Запитання 36

Яка кнопка дозволяє намалювати новий спрайт?

варіанти відповідей
Запитання 37

Яка кнопка дозволяє перефарбувати спрайт

варіанти відповідей
Запитання 38

Яка кнопка дозволяє намалювати новий образ(костюм) спрайту?

варіанти відповідей
Запитання 39

Яка кнопка дозволяє додати новий образ(костюм) спрайту?

варіанти відповідей
Запитання 40

Обрати кнопку, яка дозволяє відобразити зображення згори до низу

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 41

Обрати кнопку, яка дозволяє відобразити зображення зліва направо

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 42

Обрати команду, яка дозволяє дублювати образ задану кількість разів

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 43

Яка кнопка фіксує поворот спрайту тільки зліва направо

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 44

Якої алгоритмічної структури НЕ існує?

варіанти відповідей

Повертання

Повторення

Запитання 45

Циклічний алгоритм реалізовує ...

варіанти відповідей

багаторазове виконання

вибір команди

Запитання 46

Алгоритмічна структура розгалуження може бути ...

варіанти відповідей

частковою

повною

пустою

неповною

Запитання 47

Для створення алгоритму з визначеною (відомою) кількістю повторень використовують блок...

варіанти відповідей
Запитання 48

Базові алгоритмічні структури

варіанти відповідей

Лінійна

Математична

Розгалуження

Кругова

Повторення

Запитання 49

До якої групи команд належать ці блоки?

варіанти відповідей

Рух

Вигляд

Звук

Керування

Запитання 50

Яку групу команд слід обрати, щоб змінити образ виконавця?

варіанти відповідей

Рух

Вигляд

Звук

Керування

Запитання 51

Оберіть зображення, на якому представлено команди групи Вигляд

варіанти відповідей
Запитання 52

Оберіть істинне твердження

варіанти відповідей

Скрипти - це мови, на яких пишуть комп'ютерні програми 

Скрипти - це виконавці в середовищі Скретч

Скрипти - це набір команд для виконавця

Скрипти - це правила для виконавця

Запитання 53

Частина вікна програми Скретч, в якій переглядають, як виконавець виконує програму, називається…

варіанти відповідей

поле команд

поле скриптів

поле спрайтів

сцена

Запитання 54

Частина вікна програми Скретч, в якій створюють алгоритм, називається…

варіанти відповідей

поле команд

поле скриптів

поле спрайтів

сцена

Запитання 55

Як називають виконавця у середовищі програмування Скретч?

варіанти відповідей

Образ

Скретч

Спрайт

Скрипт

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест