Діловодство - це діяльність, спрямована на:
Документообіг – це:
Реєстрація документів - це:
Реєстрація документів здійснюється за трьома документопотоками:
Форми реєстрації документів:
Основним принципом реєстрації документів за картковою формою є:
Строки виконання документів бувають:
Документи без зазначення строку виконання повинні бути виконані не пізніше як за:
Строки виконання термінових і оперативних доручень:
Номенклатурою справ називається:
Види номенклатури справ:
Погоджувати з відповідним державним архівом або органом вищого рівня номенклатуру справ підприємства слід:
Після погодження ЕПК та затвердження керівником підприємства, зведена номенклатура справ вводиться в дію:
Формування справи – це...
Метою реєстрації документів є:
Які документи групують у справи окремо:
Справа повинна містити в собі:
Групування документів у справи повинно проводитися:
На які групи поділяються документи, що створюються в діяльності підприємств, залежно від строків їх зберігання:
Усі аркуші справи нумерують арабськими цифрами валовою нумерацією в правому верхньому кутку:
З метою обліку кількості аркушів у справі і фіксації особливостей їх нумерації в кінці справи складають:
До архіву передаються на зберігання описи справ, на підставі яких складається:
У разі створення архіву на підприємстві обов'язково має бути розроблено:
Документи передаються зі структурних підрозділів підприємства у архівний підрозділ після завершення їх у діловодстві в упорядкованому стані за описами:
На великому підприємстві архів складається з комплексу приміщень, до якого входять:
Експертиза цінності документів на підприємстві проводиться:
До складу експертної комісії входять:
Для справ, що підлягають знищенню у зв’язку із закінченням строків їх зберігання, після проведеної експертизи цінності документів в архіві підприємства складають:
При виконані запитів соціально-правового характеру архівний підрозділ підприємства видає:
У скількох примірниках складається акт про вилучення для знищення документів?
Обсяг документообігу — це:
Організаційно-розпорядчі документи - це:
а)
б)
в)
До розпорядчої документації належать:
Організаційні документи, що створюються на підприємствах, в установах, організаціях, фірмах, разом із нормативно-правовими, розпорядчими, довідково-інформаційними й документами колегіальних органів можна умовно віднести:
Інструкції поділяються на такі групи:
За формою і змістом правила подібні до даного документа, іноді є його складовою частиною:
Оригінали наказів, планів, звітів, протоколів:
Довідково-інформаційна документація - це:
Службовий документ на ім'я керівника установи, в якому повідомляється про певний факт, подію, подається звіт про виконання службових доручень або взятих на себе зобов'язань:
Завданням контролю за виконанням документів є:
Яким повинен бути мінімальний склад комісії з розслідування нещасного випадку на виробництві?
Яким вогнегасником гасити пожежу у разі займання комп’ютера:
За правилами техніки безпеки корпус комп’ютера повинен заземлюватися або занулюватись:
Про що роботодавець повинен проінформувати під розписку працівника під час укладання трудового договору:
У яких випадках роботодавець зобов’язаний забезпечити за свій рахунок позачерговий медичний огляд працівників:
Що потрібно зробити в першу чергу при ураженні електричним струмом?
Бесіда як форма ділового спілкування застосовується тоді, коли необхідно:
Основним завданням першого етапу ділової бесіди є:
При вибудовуванні аргументації в діловій розмові необхідно в першу чергу виходити з:
Щорічні медичні огляди повинні проходити особи віком:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома