Проникні поранення грудей. Використання герметизуючих наклейок.

Додано: 12 квітня 2020
Предмет: Захист України, 11 клас
Тест виконано: 2761 раз
6 запитань
Запитання 1

Що потрібно зробити перед накладанням оклюзійної пов'язки?




варіанти відповідей

Очистити шкіру навколо рани від крові та іншої рідини 

Попросити постраждалого зробити глибокий видих і затримати дихання

Попросити постраждалого зробити глибокий вдих і затримати дихання

Постраждалому з напруженим пневмотораксом тимчасово припідняти край пов'язки

Якщо до рани прилипли шматки одягу, то потрібно видалити їх

Запитання 2

Вкажіть дії при відкритому пневмотораксі

варіанти відповідей

Шкіру навколо рани обробити  антисептиком.

На рану накласти ватно-марлеву пов’язку.

Герметично накладений матеріал закріпити пов’язкою.

Зверху накладасти непроникливий для повітря матеріал (церату, поліетиленову плівку тощо), який на 4-5 см більший на всі боки за ватно-марлеву пов’язку.

Очистити рану, спробувати видалити з рани предмети, які прилипли до неї

Запитання 3

У постраждалого поранення грудної клітки гострим предметом. При огляді: рана в полопатковій лінії зліва. Із рани при вдиху виділяється із шумом повітря та бризки крові. Яку допомогу необхідно надати хворому в першу чергу?

варіанти відповідей

Накласти оклюзійну пов’язку

Накласти асептичну пов’язку

Ввести кровоспинні засоби

Ввести знеболюючі засоби

Запитання 4

Оклюзійна пов'язка накладається максимум на


варіанти відповідей

1 годину

2 години

3 години

4 години

5 годин

Запитання 5

Вкажіть, як називають поранення, при якому з'являються ознаки шоку, розлади дихання, збільшення пульсу, цианоз, при вдиханні -хлюпаючі звуки, підшкірна емфізема?

варіанти відповідей

Клапанний пневмоторакс

Відкритий пневмоторакс

Напружений  пневмоторакс

Закритий пневмоторакс

Запитання 6

Як класифікують поранения грудної клітки?

варіанти відповідей

вогнепальні ;

невогнепальні;

множинні;

одиничні;

проникні;

непроникні;

з пошкодженням кісток;

без пошкодження кісток; 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест