Протилежні числа. Цілі числа. Раціональні числа

Додано: 30 січня
Предмет: Математика, 6 клас
12 запитань
Запитання 1

Протилежними називаються числа, які ...

варіанти відповідей

віддалені від початку координат на різну відстань, але в протилежних напрямках

які на координатній прямій розташовані по різні боки, але на однаковій відстані від початку відліку

однаково віддалені від початку координат, але в одному напрямку

віддалені від початку координат, але в протилежних напрямках

Запитання 2

До множини цілих чисел не належать:

варіанти відповідей

Натуральні числа;

Дробові числа;

Протилежні до натуральних чисел;

число 0

Запитання 3

До множини яких чисел належать всі записані числа: 21½; -23; 2,5; 0?

варіанти відповідей

 натуральних чисел

цілих чисел

 раціональних чисел

від'ємних чисел

Запитання 4

Обери відповідь, де записані усі цілі числа, які містяться між числами -6,2 та -1,1.

варіанти відповідей

-6; -5; -4; -3; -2; -1.

-5; -4; -3; -2.

-6; -5; -4; -3; -2.

нескінченна кількість

Запитання 5

Знайди -а, якщо а = -8,5

варіанти відповідей

8,5

-8,5

1

0

Запитання 6

Вибери правильні твердження:


Число -8,17

варіанти відповідей

Додатне число

Від'ємне число

Натуральне число

Ціле число

Раціональне число

Запитання 7

Укажи правильні твердження:


Число 11

варіанти відповідей

Додатне число

Від'ємне число

Натуральне число

Ціле число

Раціональне число

Запитання 8

Серед даних чисел знайти протилежні. Оберіть повну відповідь:

-5; 12; 10;5; 21; -36; - 2,1;-12

варіанти відповідей

-5 та 5

-12 та 12

-5та 5 і 21та -2,1

-5 та 5 і 12 та -12

Запитання 9

Знайдіть значення а, якщо –(–а) = 8.

варіанти відповідей

8

-8

-(-8)

0

Запитання 10

Знайдіть значення х, якщо –(–(–х)) = 4.

варіанти відповідей

4

+(-4)

- 4

-(-4)

Запитання 11

Скільки цілих чисел розташовано на координатній

прямій між числами –30 і 5?

варіанти відповідей

30

32

33

34

Запитання 12

Із чисел 5; –0,4; –2; 0; 9; 1¾; 50; 2,5; –1,8 випишіть раціональні числа, які не є цілими

варіанти відповідей

5; –0,4; –2; 0; 9; 1¾; 50; 2,5; –1,8

–0,4; –2; 1¾; 5 2,5; –1,8

–0,4; 1¾; 2,5; –1,8

5;; 0; 9; 50.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест