Пряма і обернена пропорційні залежності. Задачі

Додано: 17 листопада 2021
Предмет: Математика, 6 клас
Тест виконано: 152 рази
9 запитань
Запитання 1

Сік об'ємом 12 см3 має масу 48 г. Скільки важить сік

об'ємом 2,4 см3?

варіанти відповідей

5 г

11 г

9,6 г

6,2

Запитання 2

Із соняшника в розрахунку на 114 кг збіжжя фермер отримає приблизно 38 кг олії. Скільки кг збіжжя соняшника треба взяти, щоб отримати 12,3 кг олії?

варіанти відповідей

50 кг

36,9 кг

45 кг

38,2

Запитання 3

Вставте пропущене слово:

Дві величини називають прямо пропорційними, якщо при збільшенні однієї з них у кілька разів інша ________ у стільки ж разів.

варіанти відповідей

збільшується

зменшується

або збільшується або зменшується

не змінюється

Запитання 4

Міняючи дах приватного будинку, старі листи шифера шириною 37 см замінили новими листами шириною 62 см. Яка кількість нових листів шифера знадобиться, щоб замінити 310 старих листів? 

варіанти відповідей

170

210

185

190

Запитання 5

Дві величини називають обернено пропорційними, якщо при збільшенні однієї величи в кілька разів інша величина _____ в ту саму кількість разів.

варіанти відповідей

збільшується

змінюється

не змінюється

зменшується

Запитання 6

Для доставки стандартної місячної закупки сипучих продуктів клієнтам фірма витрачає 5 пакетів, вмістимістю 4,9 кг. Скільки знадобиться пакетів вмістимістю 3,5 кг для доставки такої ж стандартної закупки?

варіанти відповідей

9

7

11

8

Запитання 7

Чотири офіціанта можуть обслужити банкетний зал за 2 год. Для покращення якості обслуговування підійшов ще один офіціант. За який час офіціанти обслужать зал, якщо всі працюють з одинаковою продуктивністю?

варіанти відповідей

1,2

1,6

2,1

0,8

Запитання 8

Із 70 кг пшениці виходить 63 кг муки. Скільки муки вийде із 260 кг пшениці?

варіанти відповідей

234,5 кг

340,2 кг

234 кг

270 кг

Запитання 9

Поділіть число 36 на три частини у відношенні 2 : 3 : 4.

варіанти відповідей

5, 10, 30

16 , 15, 20

10, 17, 18

8, 12, 16

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест