Раннім психічним порушенням при атеросклерозі судин головного мозку є:
Для якого захворювання є характерним нігілістичне маячення Котара:
Назвіть ознаки інволюційного параноїду:
Хворий, 65 років, скаржиться на значне погіршення пам’яті, пригнічення, неможливість спілкуватись з оточенням, рідними. Хворіє близько 2 років. Об’єктивно: тривожний, неспокійний, вважає, що його переслідують сусіди, не пам’ятає, що робив учора, погано пам’ятає свої професійні навички. За даними КТ головного мозку є виражена атрофія скроневих часток головного мозку.
Встановіть діагноз.
. Через 8 років після виявлення гіпертонічної хвороби у 55-річної жінки, яка раніше не страждала психічним захворюванням, виникли дратівливість, важкість концентрації уваги, запам’ятовування інформації, підвищена втомлюваність, плаксивість, безсоння. При хвилювання виникають серцебиття і головний біль. Хвора самостійно звернулась до психіатра з вказаними скаргами. Яка патологія у хворої?
1. Яка фаза великого епілептичного припадку буде характеризуватись такими симптомами: втрата свідомості, тіло напружене, вигинається дугою, кінцівки витягуються?
Як називається стан хворого, коли наступний епілептичний припадок починається після незакінченого попереднього?
Хвора 40 років, на прийомі у фельдшера раптово втратила свідомість, упала. З’явились топічні, а потім клонічні судоми. Із рота виділяється піна з розовим відтінком. Відмічено мимовільне сечовиділення. Яку невідкладну допомогу необхідно надати хворій?
На судово-психіатричну експертизу направлений громадянин, що здійснив вбивство. Він відкидає своє відношення до злочину і стверджує, що нічого подібного не пам’ятає. Відомо, що він страждає на епілепсію. Зі слів свідків події, під час здійснення злочину хворий на запитання не відповідав, на оточуючих не реагував, всі дії робив ніби автоматично. Назвіть стан хворого при здійсненні злочину.
Фельдшер на ФАПі оглядає пацієнта, який стверджує, що вчора у нього був епілептичний напад. Які ознаки будуть свідчити про перенесений епілептичний напад?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома