Коли є вибір між двома варіантами, то краще, не відкладаючи, зробити вибір.
. Я нервую, коли помічаю, що не можу виконати завдання на 100 відсотків.
Коли я роблю справу, то це виглядає, ніби я ставлю усе для здобуття успіху.
Якщо виникає проблемна ситуація, я здебільшого приймаю рішення один з останніх.
Коли в мене два дні поспіль немає чим зайнятися, то я втрачаю спокій.
У певні дні мої успіхи є нижчими за «норму».
Я є більш привітний, ніж інші.
Стосовно себе я є більш вимогливий, ніж щодо інших людей.
Коли я відмовляюся від важкого завдання, то згодом собі дорікаю, бо переконаний, що зміг би впоратися з завданням.
Під час виконання складного, монотонного завдання я потребую невеликих перепочинків.
Старанність – головна риса моєї вдачі.
Мені до душі інші позашкільні заняття, ніж ті, якими я займаюся.
Зауваження більше сприяють моїй активності, ніж похвала.
Мої досягнення не завжди однаково успішні.
Я переконаний в тому, що вчителі та однокласникисприймають мене здатним учнем.
Перешкоди допомагають мені приймати більш тверді рішення.
Іншим не важко зачепити почуття моєї гідності.
Коли я виконую завдання без особливого бажання, це легко помітити.
Під час виконання завдань я не розраховую на допомогу інших.
Деколи я відкладаю на потім, ті завдання, які повинен виконати тепер.
Слід завжди покладатися лише на власні сили
У житті мало речей, які більш важливі за гроші.
Завжди, коли я маю виконати важливе доручення я не відволікаюся на інші проблеми.
Почуття мого честолюбства є меншим, ніж в інших.
Наприкінці канікул я переважно з радістю повертаюся до навчання.
Коли завдання мені до вподоби, я виконую його більш якісно, ніж інші.
Мені приємніше мати справу з людьми, які здатні інтенсивно виконувати командні завдання.
Коли у мене немає заняття, я відчуваю дискомфорт.
Мені доводиться виконувати відповідальні завданнячастіше за інших.
Коли мені доводиться приймати рішення, то я стараюся знайти найкращий спосіб вирішення завдання.
Мої товариші деколи вважають мене ледачим.
Мої успіхи певною мірою залежать від моїх батьків, друзів.
Немає сенсу йти всупереч волі вчителя.
Деколи я не знаю які завдання доведеться виконувати.
Коли щось не вдається зробити, то я втрачаю терпіння
Я переважно не надаю значення своїм досягненням.
Коли я разом з іншими виконую завдання, то мої результати є вищими, ніж результати інших людей.
Багато за що берусь, але не доводжу до завершення.
Я не рівняюся на тих, хто прагне бути першим у навчанні, спорті та ін.
Коли я переконаний у вірності власної позиції, я здатний зробити все, щоб довести власну правоту.
Я заздрю людям, які є менш завантаженими за мене.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома