Психологія та етика ділових відносин. Модуль 1.

Додано: 6 квітня 2023
Предмет:
Тест виконано: 39 разів
12 запитань
Запитання 1

1.    Визначте правельну послідовність етапів продажу у роботі з кілінтом

варіанти відповідей

Зустріч клієнта, встановлення контакту, виявлення потреби, робота з запереченнями, презентація товару, здійснення продажу

Зустріч клієнта, встановлення контакту, виявлення потреби,презентація товару, робота з запереченнями, відповіді на заперечення, здійснення продажу

Запитання 2

Визначте вид заперечення: покупець щиро дотримується певних уявлень про товар, які є хибними. Вони базуються на переконаннях, вірі про властивості товару. Наприклад "Я знаю з надійних джерел, що вироби з цього матеріалу недовговічні"

варіанти відповідей

Необгрунтовані заперечення, що служать відмовкою

Щирі і необгрунтовані заперечення

Щирі і обгрунтовані заперечення

Запитання 3

При яких видах заперечення його доцільно прийняти, погодитися з аргументами клієнта і визнати, що товар або пропозиція має недоліки, при цьому акцентувати увагу на сильних сторонах товару?

варіанти відповідей

Необгрунтовані заперечення, що служать відмовкою

Щирі і необгрунтовані заперечення

Щирі і обгрунтовані заперечення

Запитання 4

Про що свідчать фрази "Чи є цей товар в наявності завжди?", "Які наразі є кольори?", "Яка буде остаточна знижка?", "Як довго триватиме оформлення угоди?", "А ви офіційні представники?"

варіанти відповідей

Фрази-сигнали моніторингу ринка

Фрази-сигнали готовності клієнта до покупки

Запитання 5

Фраза продавця "Якщо я вас правельно зрозумів, вам потрібен синій колір з червоною підсвіткою і металевими вставками. Все вірно?" належить до:

варіанти відповідей

техніки уточнення

техніки резюмування

Запитання 6

Запитання "Що для вас важливо в даній моделі?" належить до:

варіанти відповідей

відкритих

закритих

альтернативних

Запитання 7

Визначіть сегмент продажу: клієнтом виступає організація, товар купують оптом чи дрібним оптом, який супроводжується тривалим процесом оформлення договорів та рахунків, велика кількість ЛПРів, високий середній чек.

варіанти відповідей

В2В

В2С

Запитання 8

Cross selling - це

варіанти відповідей

продажі додаткового продукту безпосередньо після чи під час основного

продаж спортивних товарів для cross-fit

Запитання 9

До група товарів FMKG належать

варіанти відповідей

швидко обернені споживчі товари

фарби, меблі, канцовати, джинси

Запитання 10

Скріпти в продажах це

варіанти відповідей

заздалегідь створений сценарій або алгоритм розмови з клієнтом, це шаблонна заготівля, в якій міститься вичерпна інформація про товар і його конкурентні переваги, навідні відкриті питання, варіанти відповідей на типові питання покупця.

перелік питань, які слід поставити клієнту

Запитання 11

Обслуговуючи недовірливих покупців

варіанти відповідей

слід звернути увагу на недоліки товару (якщо такі є) та акцентувати увагу на сильних сторонах товару.

слід ставити відкриті запитання, стежити за виразом обличчя, рухами клієнта, зосередити свою увагу лише на цьому покупцеві.

Запитання 12

Модель пошуку товару - це

варіанти відповідей

образ потрібного товару (наприклад, подарунок на ювілей колезі, нюдові туфлі на підборах)

стратегія купівлі: в які магазини слід завітати, щоб придбати необхідний товар з максимальною вигодою

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест