Python 3.x. Черепаша графіка.

Додано: 26 лютого 2023
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 82 рази
9 запитань
Запитання 1

Команда після виконання якої зображення виконавця зміниться на черепашку

варіанти відповідей

up()

speed()

Hideturtle()

shape("turtle")

Запитання 2

Команда для визначення абсциси (координати вісі Х) положення виконавця

варіанти відповідей

setx()

fd()

print()

xcor()

Запитання 3

Команда для установки повільної швидкості руху виконавця

варіанти відповідей

speed(1)

up()

speed(0)

Запитання 4

Команда підняти олівець, щоб виконавець не залишав сліду

варіанти відповідей

up()

speed(0)

sped(1)

setx()

Запитання 5

Символ після якого у проєкті записують коментарі в Python

варіанти відповідей

#

@

%

Запитання 6

Команда встановить високу швидкість переміщення

варіанти відповідей

speed()

speed(1)

speed(0)

speed(2)

Запитання 7

Після переміщення відобразити зображення виконавця за допомогою команди

варіанти відповідей

up()

speed(0)

speed(1)

showturtle()

Запитання 8

Команда, яка перемістить Черепашку на 10 кроків

варіанти відповідей

fd(10)

xcor()

rigeht()

Запитання 9

Щоб черепешка встановила товщину олівця рівною n точок, слід використати команду ...

варіанти відповідей

turtle.up(n)

 turtle.color(n)

 turtle.rigth(30)

turtle.width(n)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест