Команда після виконання якої зображення виконавця зміниться на черепашку
Команда для визначення абсциси положення виконавця
Команда для установки повільної швидкості руху виконавця
Команда підняти олівець, щоб виконавець не залишав сліду
Символ після якого у проєкті записують коментарі
Команда, яка під час переміщення приховує зображення
Команда встановить високу швидкість переміщення
Після переміщення відобразити зображення виконавця за допомогою команди
Команда, яка перемістить Черепашку на 10 кроків
Щоб у проєкті відстежувалися натискання на клавіші, потрібно використати команду
Для кожної клавіші, натискання якої буде опрацьовуватися у проєкті, можна вказати різні дії Черепашки. Для цього призначена команда
Щоб черепешка встановила товщину олівця рівною n точок, слід використати команду ...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома