Python 3.x. Черепаша графіка.

Додано: 29 березня 2021
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 92 рази
12 запитань
Запитання 1

Команда після виконання якої зображення виконавця зміниться на черепашку

варіанти відповідей

up()

speed()

Hideturtle()

shape("turtle")

Запитання 2

Команда для визначення абсциси положення виконавця

варіанти відповідей

setx()

fd()

print()

xcor()

Запитання 3

Команда для установки повільної швидкості руху виконавця

варіанти відповідей

speed(1)

up()

speed(0)

Запитання 4

Команда підняти олівець, щоб виконавець не залишав сліду

варіанти відповідей

up()

speed(0)

sped(1)

setx()

Запитання 5

Символ після якого у проєкті записують коментарі

варіанти відповідей

#

@

%

Запитання 6

Команда, яка під час переміщення приховує зображення

варіанти відповідей

up()

speed()

hideturtle()

speed(1)

Запитання 7

Команда встановить високу швидкість переміщення

варіанти відповідей

speed()

speed(1)

speed(0)

speed(2)

Запитання 8

Після переміщення відобразити зображення виконавця за допомогою команди

варіанти відповідей

up()

speed(0)

speed(1)

showturtle()

Запитання 9

Команда, яка перемістить Черепашку на 10 кроків

варіанти відповідей

fd(10)

xcor()

rigeht()

Запитання 10

Щоб у проєкті відстежувалися натискання на клавіші, потрібно використати команду

варіанти відповідей

fd()

xcor()

listen()

Запитання 11

Для кожної клавіші, натискання якої буде опрацьовуватися у проєкті, можна вказати різні дії Черепашки. Для цього призначена команда

варіанти відповідей

up()

fd()

onkey()

Запитання 12

Щоб черепешка встановила товщину олівця рівною n точок, слід використати команду ...

варіанти відповідей

turtle.up(n)

 turtle.color(n)

 turtle.rigth(30)

turtle.width(n)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест