Python Черепашача графіка. Модуль Turtle.

Додано: 9 січня
Предмет: Інформатика, 6 клас
11 запитань
Запитання 1

Команда для руху вперед?

варіанти відповідей

import turtle


reset()

down()

forward()

Запитання 2

Бібліотека turtle активується

варіанти відповідей

turtle.reset()

shape("turtle")

Import Turtle *

from turtle import*

Запитання 3

Черепашка малює лінію вперед на 100 пікселів

варіанти відповідей

forvad(100)

forward (100)

backward(100)

goto(100,100)

Запитання 4

Черепашка повертає направо на х градусів

варіанти відповідей

right(x)

rg(x)

clear(x)

Запитання 5

Підняти олівець.

варіанти відповідей

widht (5)

goto(x,y)

up() 

down()

Запитання 6

Яку фігуру зображено при виконанні коду?

варіанти відповідей

Квадрат

Коло

Ромб

Прямокутник

Запитання 7

Черепашка повертає ліворуч на х градусів

варіанти відповідей

left(x)

lf(x)

clear(x)

Запитання 8

Опустити олівець

варіанти відповідей

widht (5)

goto(x,y)

penup() 

down()

Запитання 9

Встановлення Черепашки в центрі вікна

варіанти відповідей

shape("turtle")

import turtle

pendown()

reset()

Запитання 10

Задайте колір пера

варіанти відповідей

shape(4)

pencolor(4)

clear(4)

speed(4)

Запитання 11

Для малювання круга радіусом r

варіанти відповідей

Circle(r)

Krug(r)

krug(r)

circle(r)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест