Python. Графічний інтерфейс користувача

Додано: 21 березня
Предмет: Інформатика, 9 клас
9 запитань
Запитання 1

Модуль (бібліотека) Python, який дозволяє створювати програми з графічним інтерфейсом

варіанти відповідей

Tkinter

Turtle

Random

Math

Запитання 2

Виберіть фрагмент коду, для створення вікна

варіанти відповідей

<назва об'єкта>=Label()

<назва об'єкта>=Button()

<назва об'єкта>=Tk()

<назва об'єкта>=Entry()

Запитання 3

Виберіть фрагмент коду, для створення кнопки

варіанти відповідей

<назва об'єкта>=Label()

<назва об'єкта>=Button()

<назва об'єкта>=Tk()

<назва об'єкта>=Entry()

Запитання 4

Виберіть фрагмент коду, для створення напису

варіанти відповідей

<назва об'єкта>=Label()

<назва об'єкта>=Button()

<назва об'єкта>=Tk()

<назва об'єкта>=Entry()

Запитання 5

Властивість bg = 'значення' задає

варіанти відповідей

колір тексту

шрифт

колір фону

координати розташування об'єкта

Запитання 6

Властивість text = 'значення' задає

варіанти відповідей

колір тексту

шрифт

колір фону

текст напису

Запитання 7

Структура (стрілочка позначає відступ)

def <назва>(список аргументів):

→команда1

→команда2

→...

→команда n

дає можливість описати

варіанти відповідей

функцію

бібліотеку

вікно

кнопку

Запитання 8

Який метод прив'язує обробник події до заданої події

варіанти відповідей

place

pack

bind 

mainloop

Запитання 9

Проаналізуй код. Що відбудеться після натискання кнопки?

(стрілочка позначає відступ)


def hello():

→print (7+5)

btn=Button(text="Клацніть мене",command=hello)

btn.pack()

варіанти відповідей

виведеться повідомлення "7+5"

виведеться повідомлення "12"

виведеться повідомлення "hello"

виведеться повідомлення "13"

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест