Підсумковий тест по Python

Тест виконано: 244 рази
18 запитань
Запитання 1

Клас - це:

варіанти відповідей

тип величин  

опис характеристик об’єкта  

опис об’єктів певного типу  

метод розв’язування задачі 

Запитання 2

Описано клас Cat: 

сlass Cat():

def __init__(self, name, color, age):

   self.name = name

   self.color = color

   self.age = age:

У якому операторі правильно створюється екземпляр класу Cat()?

варіанти відповідей

my_cat = Cat('Барсик', 5)

my_cat = Cat(Муха, біла, 5)

my_cat = Cat('Фунтик', 'рудий', 5)

my_cat = Cat('Фунтик', 'рудий')

Запитання 3

Атрибути - це: 

варіанти відповідей

змінні, в яких зберігаються значення властивостей об’єкта  

характеристики об’єкта  

методи об’єкта 

екземпляри класу  

Запитання 4

На основі класу можна створити:

варіанти відповідей

стільки екземплярів, скільки вам буде потрібно 

тільки один екземпляр  

два екземпляри  

Запитання 5

З яких вікон складається середовище програмування IDLE Python?

варіанти відповідей

діалогове вікно

вікно програми 

вікно консолі або Shell 

вікно форми 

Запитання 6

Яка інструкція (команда) призначена для введення значень змінних з клавіатури?

варіанти відповідей

print() 

input() 

write()

if() 

Запитання 7

Яку команду (інструкцію) потрібно записати, щоб вивести повідомлення: Я вивчаю мову програмування Python? 

варіанти відповідей

 print (Я вивчаю мову програмування Python) 

input "(Я вивчаю мову програмування Python)"

print ('Я вивчаю мову програмування Python') 

input ('Я вивчаю мову програмування Python')

Запитання 8

Лінійним називається алгоритм 

варіанти відповідей

в якому одна й та сама послідовність дій виконується кілька разів. 

в якому всі команди виконуються одна за одною без пропусків та повторень.

коли залежно від виконання, або не виконання певної умови виконується одна з двох вказівок.

Запитання 9

Для завантаження команд роботи з Черепашкою потрібна команда: 

варіанти відповідей

from random import*

from turtle import*

from tkinker import*

turtle import 

Запитання 10

Компонент Button застосовується:

варіанти відповідей

як контейнер для інших віждетів 

для виведення заголовків, підписів інших елементів інтерфейсу  

для запуску чи закінчення певного процесу  

для виведення зображень 

Запитання 11

Компонент Label застосовується:

варіанти відповідей

як контейнер для інших віждетів 

для виведення заголовків, підписів інших елементів інтерфейсу  

для запуску чи закінчення певного процесу  

для виведення зображень  

Запитання 12

Які кроки потрібно виконати для того, щоб прикріпити до віджета Button обробник події Натискання на кнопку?

варіанти відповідей

Додати на кнопку малюнок із графічного файла

Задати властивості для налаштування вигляду кнопки 

При створенні об’єкта в переліку атрибутів указати параметр command 

Присвоїти параметру command посилання на метод - обробник події

Запитання 13

Набір графічних компонентів містить модуль:

варіанти відповідей

title

turtle

tkinter

randint

Запитання 14

Який із операторів створює вікно програми?

варіанти відповідей

root.mainloop()

root = Tk()

root.title ('Графічна програма')

root.geometry('250x150')

Запитання 15

Який із операторів запускає головний цикл обробки подій?

варіанти відповідей

root.mainloop()

root = Tk()

root.title ('Графічна програма')

root.geometry('250x150')

Запитання 16

Які властивості можна задати під час створення об’єкта Label?

варіанти відповідей

image

text

bg, fg

font

Запитання 17

Тип змінних, який НЕ використовується у Python

варіанти відповідей

int

float

str

bin

Запитання 18

Яка команда задає форму об'єкта у Черепашачій графіці?

варіанти відповідей

form

shape

forward

circle

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест